Afacerile importatorului Huggies, creștere de 10% în 2017
Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de circa 21 milioane de euro, în creștere cu aproape 10% față de 2016. Pentru 2018, este prognozată o cifră de afaceri de circa 22,5 milioane euro, pe fondul tendinței de creștere a consumului pe acest segment, în România.
“În 2018 este așteptată majorarea Produsului Intern Brut la nivel mondial, mai mult decât în anii precedenţi. Acest fapt va avea drept consecință tendința ascendentă a consumului. Noi am avut un ritm de dezvoltare puțin peste nivelul pieței, astfel că am reușit să creștem cota de piață pentru mai multe dintre gamele noastre, printre care se află produsele ecologice Organix şi gama de puericultură mică Baby Nova. În prezent, suntem într-un proces accelerat de maturizare pentru multe dintre produsele pe care le avem în portofoliu, prin urmare 2018 va fi un an al evoluției, al creșterii consistente și al consolidării poziției pe această nișă extrem de importantă”, a declarat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.
Superfood Company este o companie germano-română și se numără printre jucătorii importanți de pe piața locală de import și distribuție de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani. Compania activează pe piața românească din 1992 și deține în portofoliu branduri precum Huggies și Aleva Naturals (scutece), Organix și Hero Baby Solo (alimente ecologice pentru sugari și copii), Baby Nova, Nuby, Dentistar şi Bibi (gama de puericultură mică), produsele fiind disponibile și în magazine ale marilor lanțuri de retail.





