Afacerile importatorului Huggies, creștere de 10% în 2017

Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de circa 21 milioane de euro, în creștere cu aproape 10% față de 2016. Pentru 2018, este prognozată o cifră de afaceri de circa 22,5 milioane euro, pe fondul tendinței de creștere a consumului pe acest segment, în România. Afacerile importatorului Huggies, creștere de 10% în 2017

“În 2018 este așteptată majorarea Produsului Intern Brut la nivel mondial, mai mult decât în anii precedenţi. Acest fapt va avea drept consecință tendința ascendentă a consumului. Noi am avut un ritm de dezvoltare puțin peste nivelul pieței, astfel că am reușit să creștem cota de piață pentru mai multe dintre gamele noastre, printre care se află produsele ecologice Organix şi gama de puericultură mică Baby Nova. În prezent, suntem într-un proces accelerat de maturizare pentru multe dintre produsele pe care le avem în portofoliu, prin urmare 2018 va fi un an al evoluției, al creșterii consistente și al consolidării poziției pe această nișă extrem de importantă”, a declarat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.

Superfood Company este o companie germano-română și se numără printre jucătorii importanți de pe piața locală de import și distribuție de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani. Compania activează pe piața românească din 1992 și deține în portofoliu branduri precum Huggies și Aleva Naturals (scutece), Organix și Hero Baby Solo (alimente ecologice pentru sugari și copii), Baby Nova, Nuby, Dentistar şi Bibi (gama de puericultură mică), produsele fiind disponibile și în magazine ale marilor lanțuri de retail.

Portret Michael Kaiser Director Comercial Sezamo
Sezamo își extinde portofoliul de mărci proprii
Supermarketul online Sezamo lansează MODDIA Baby, un brand propriu de îngrijire a bebelușilor. Gama MODDIA Baby include scutece hipoalergenice și...
Piața produselor de îngrijire pentru copiii mici, plus de 5% în 2018
Piața produselor de îngrijire pentru copiii mici, plus de 5% în 2018
Piața produselor de îngrijire pentru copiii cu vârste până în 3 ani a înregistrat o creștere de aproximativ 5% în 2018, comparativ cu 2017,...
Superfood Company: piața de puericultură mică, +7% în 2018
Superfood Company: piața de puericultură mică, +7% în 2018
Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, estimează că segmentul de puericultură...
Importatorul Huggies, vânzări de 54 mil. lei în primul semestru
Importatorul Huggies, vânzări de 54 mil. lei în primul semestru
Superfood Company, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața produselor pentru copii mici și importatorul Huggies, a încheiat primul...
Superfood Company, avans de 11% în primul trimestru din 2018
Superfood Company, avans de 11% în primul trimestru din 2018
Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, a înregistrat în primul trimestru (T1) din...
Superfood: Avans de 5% pe piața alimentelor ecologice pentru copii, în 2018
Superfood: Avans de 5% pe piața alimentelor ecologice pentru copii, în 2018
Superfood Company, importator și distribuitor de produse pentru copii mici, estimează o majorare de 5% pe segmentul produselor alimentare...