GfK se dezvoltă în online prin achiziția Netquest
Compania de cercetare de piață GfK a achiziționat Netquest, cel mai important furnizor de paneluri online pentru cercetarea adhoc, continuând astfel procesul de digitalizare globală, anunță compania printr-un comunicat. Noul business achiziționat va fi integrat în sectorul GfK Consumer Experices, iar GfK intenționează să extindă activitățile curente ale Netquest la nivel global.
Cu peste 1,3 milioane de consumatori în panelurile sale din America Latina, Spania și Portugalia, Netquest deservește în primul rând companii de cercetare de piață, mari corporații din diferite industrii, dar și companii media.
Potrivit aceluiași comunicat, contractul a fost semnat la începutul lunii februarie și include, de asemenea, filiala Wakoopa, un important furnizor de tehnologie de măsurare comportamentală pasivă pe mai multe dispozitive.
„Tranzacția ne oferă oportunitatea de a ne sprijini mai bine clienții, dar și de a crește armonios în arena digitală.”, a comentat Matthias Hartmann, CEO GfK.
GfK este una dintre cele mai mari companii de cercetare de piață la nivel global, cu 13.000 de angajați în peste 100 de țări.
Pe piața românească, GfK este cea mai mare companie de cercetare de piață, cu afaceri de 72 mil. lei pe 2014.