GfK se dezvoltă în online prin achiziția Netquest

Compania de cercetare de piață GfK a achiziționat Netquest, cel mai important furnizor de paneluri online pentru cercetarea adhoc, continuând astfel procesul de digitalizare globală, anunță compania printr-un comunicat. Noul business achiziționat va fi integrat în sectorul GfK Consumer Experices, iar GfK intenționează să extindă activitățile curente ale Netquest la nivel global. GfK se dezvoltă în online prin achiziția Netquest

Cu peste 1,3 milioane de consumatori în panelurile sale din America Latina, Spania și Portugalia, Netquest deservește în primul rând companii de cercetare de piață, mari corporații din diferite industrii, dar și companii media.

Potrivit aceluiași comunicat, contractul a fost semnat la începutul lunii februarie și include, de asemenea, filiala Wakoopa, un important furnizor de tehnologie de măsurare comportamentală pasivă pe mai multe dispozitive.

„Tranzacția ne oferă oportunitatea de a ne sprijini mai bine clienții, dar și de a crește armonios în arena digitală.”, a comentat Matthias Hartmann, CEO GfK.

GfK este una dintre cele mai mari companii de cercetare de piață la nivel global, cu 13.000 de angajați în peste 100 de țări.

Pe piața românească, GfK este cea mai mare companie de cercetare de piață, cu afaceri de 72 mil. lei pe 2014.

Consumer Panel GfK: 2023, între volume în ușoară creștere și accentuarea downtradingului
Consumer Panel GfK: 2023, între volume în ușoară creștere și accentuarea downtradingului
Cheltuielile casnice pentru bunuri de larg consum (FMCG) au crescut cu aproape 14% în 2023 față de anul anterior, iar volumele achiziționate de...
YouGov finalizează achiziția CPS GfK
YouGov finalizează achiziția CPS GfK
YouGov, lider de piață în ceea ce privește opiniile, motivațiile, dorințele, dar și obiceiurile media ale consumatorilor, a finalizat...
Comerțul online FMCG mai poate recruta încă 1,8 mil. de gospodării în România
Comerțul online FMCG mai poate recruta încă 1,8 mil. de gospodării în România
Comerțul online de bunuri de larg consum a ajuns la o penetrare de 40% în rândul gospodăriilor din România la nivelul anului 2021 și are...
Mega fuziune pe piața de research: NielsenIQ și GfK își unesc forțele
Mega fuziune pe piața de research: NielsenIQ și GfK își unesc forțele
NielsenIQ și GfK, doi dintre cei mai importanți jucători din piața de research globală, au semnat un acord de fuziune. Tranzacția ar trebui să...
 Schimbare la conducerea GfK Consumer Panel România
Schimbare la conducerea GfK Consumer Panel România
Diana Scăunașu preia începând cu luna octombrie poziția de Country Lead Consumer Panel în cadrul GfK România. Diana o înlocuiește în...
GfK dublează eșantionul din Consumer Panel și ajunge la 6.000 de gospodarii
GfK dublează eșantionul din Consumer Panel și ajunge la 6.000 de gospodarii
Pentru o înțelegere mai buna a consumatorilor, GfK investește în cercetarea de piață din Romania și dublează eșantionul GfK Consumer Panel,...