GfK dublează eșantionul din Consumer Panel și ajunge la 6.000 de gospodarii
Pentru o înțelegere mai buna a consumatorilor, GfK investește în cercetarea de piață din Romania și dublează eșantionul GfK Consumer Panel, de la 3.000 la 6.000 de gospodarii, începând cu ianuarie 2022.
Eșantionul este și va continua să fie unul reprezentativ național pentru populația țării. Gospodăriile parte din eșantionul GfK Consumer Panel scanează zilnic cumpărăturile făcute și transmit datele la GfK în timp real.
„GfK Consumer Panel este, de peste 20 de ani, partener de încredere pentru producătorii și retailerii din Romania, pentru studii precum Shopper Behavior, Category Management, Innovation Tracking, Pricing, Brand Health and Brand Performance”, declară reprezentanții companiei de cercetare.
Având la baza consumatorul, GfK Consumer Panel culege informații relevante despre comportamentul de cumpărare și trendurile din toate canalele de vânzare și toți retailerii din România. Prin investițiile făcute în dublarea eșantionului de gospodarii, atât producătorii, cât și retailerii din piață de bunuri de larg consum, vor putea accesa informații mai detaliate despre ce și cum se cumpără, pentru a își înțelege mai bine consumatorii și a crea pentru aceștia produse și servicii superioare.
Totodată, dublarea eșantionului de cercetare va ajuta jucătorii din piață să combine datele reale de cumpărături cu insight-uri legate de motivațiile și percepțiile consumatorilor, pentru a avea o înțelegere completă a ceea ce se cumpără și de ce.
Cu o experiență bogată pe piață, GfK monitorizează continuu, încă din anul 1997, consumul casnic al familiilor din România, din zona bunurilor de larg consum, cu scopul de a oferi pieței informații relevante, bazate pe cumpărături reale, despre obiceiurile de cumpărare în continua schimbare.