GfK dublează eșantionul din Consumer Panel și ajunge la 6.000 de gospodarii

Pentru o înțelegere mai buna a consumatorilor, GfK investește în cercetarea de piață din Romania și dublează eșantionul GfK Consumer Panel, de la 3.000 la 6.000 de gospodarii, începând cu ianuarie 2022. GfK dublează eșantionul din Consumer Panel și ajunge la 6.000 de gospodarii

Eșantionul este și va continua să fie unul reprezentativ național pentru populația țării. Gospodăriile parte din eșantionul GfK Consumer Panel scanează zilnic cumpărăturile făcute și transmit datele la GfK în timp real.

„GfK Consumer Panel este, de peste 20 de ani, partener de încredere pentru producătorii și retailerii din Romania, pentru studii precum Shopper Behavior, Category Management, Innovation Tracking, Pricing, Brand Health and Brand Performance”, declară reprezentanții companiei de cercetare.

Având la baza consumatorul, GfK Consumer Panel culege informații relevante despre comportamentul de cumpărare și trendurile din toate canalele de vânzare și toți retailerii din România. Prin investițiile făcute în dublarea eșantionului de gospodarii, atât producătorii, cât și retailerii din piață de bunuri de larg consum, vor putea accesa informații mai detaliate despre ce și cum se cumpără, pentru a își înțelege mai bine consumatorii și a crea pentru aceștia produse și servicii superioare.

Totodată, dublarea eșantionului de cercetare va ajuta jucătorii din piață să combine datele reale de cumpărături cu insight-uri legate de motivațiile și percepțiile consumatorilor, pentru a avea o înțelegere completă a ceea ce se cumpără și de ce.

Cu o experiență bogată pe piață, GfK monitorizează continuu, încă din anul 1997, consumul casnic al familiilor din România, din zona bunurilor de larg consum, cu scopul de a oferi pieței informații relevante, bazate pe cumpărături reale, despre obiceiurile de cumpărare în continua schimbare.

Consumer Panel GfK: 2023, între volume în ușoară creștere și accentuarea downtradingului
Consumer Panel GfK: 2023, între volume în ușoară creștere și accentuarea downtradingului
Cheltuielile casnice pentru bunuri de larg consum (FMCG) au crescut cu aproape 14% în 2023 față de anul anterior, iar volumele achiziționate de...
YouGov finalizează achiziția CPS GfK
YouGov finalizează achiziția CPS GfK
YouGov, lider de piață în ceea ce privește opiniile, motivațiile, dorințele, dar și obiceiurile media ale consumatorilor, a finalizat...


 

GfK vinde panelul de consumatori către YouGov pentru 315 milioane euro
GfK vinde panelul de consumatori către YouGov pentru 315 milioane euro
După ce fuziunea dintre GfK și NielsenIQ s-a blocat pentru că nu a îndeplinit criteriile de concurență necesare pentru a fi eligibile, GfK a...
GfK: Discounterii au devenit principalul canal de achiziții al gospodăriilor din România
GfK: Discounterii au devenit principalul canal de achiziții al gospodăriilor din România
Primul trimestru al anului 2023 a marcat o premieră în istoria comerțului modern din România: discounterii au devansat pentru prima dată...
Comerțul online FMCG mai poate recruta încă 1,8 mil. de gospodării în România
Comerțul online FMCG mai poate recruta încă 1,8 mil. de gospodării în România
Comerțul online de bunuri de larg consum a ajuns la o penetrare de 40% în rândul gospodăriilor din România la nivelul anului 2021 și are...
 Schimbare la conducerea GfK Consumer Panel România
Schimbare la conducerea GfK Consumer Panel România
Diana Scăunașu preia începând cu luna octombrie poziția de Country Lead Consumer Panel în cadrul GfK România. Diana o înlocuiește în...