Schimbare la conducerea GfK Consumer Panel România
Diana Scăunașu preia începând cu luna octombrie poziția de Country Lead Consumer Panel în cadrul GfK România. Diana o înlocuiește în funcție pe Raluca Răschip care pleacă din echipă după 19 ani, perioadă în care a condus și a crescut businessul de Consumer & Retail și divizia de Consumer Panel.
În prezent, Diana Scăunașu conduce echipa de Client Service din cadrul departamentului Consumer Panel Services al GfK România. Parte a echipei GfK din anul 2006, Diana gestionează conturile unora dintre cei mai importanți jucători din industria bunurilor de larg consum din România. Experiența acumulată din contactul pe care îl are cu diferite categorii FMCG o ajută în a le oferi clienților recomandări solide în ceea ce privește strategia lor de marketing în contextul unui comportament al consumatorilor aflat în permanentă schimbare.
Diana este absolventă a Academiei de Studii Economice din București, fiind specializată în cercetare de piață. În prezent, urmează un program de MBA în cadrul Universității Sheffield din Marea Britanie.
Cu o experiență bogată pe piață, GfK monitorizează încă din anul 1997, consumul casnic al familiilor din România, din zona bunurilor de larg consum, cu scopul de a oferi pieței informații relevante, bazate pe cumpărături reale, despre obiceiurile de cumpărare în continuă schimbare. Pentru o înțelegere mai bună a consumatorilor, GfK a anunțat că începând cu ianuarie 2022 dublează eșantionul GfK Consumer Panel, de la 3.000 la 6.000 de gospodării.