YouGov finalizează achiziția CPS GfK

YouGov, lider de piață în ceea ce privește opiniile, motivațiile, dorințele, dar și obiceiurile media ale consumatorilor, a finalizat achiziția diviziei Consumer Panel Services a GfK SE (CPS GfK), lider consacrat în Europa în ceea ce privește datele referitoare la achizițiile efectuate de gospodării. Această tranzacție se bazează pe strategia de creștere pe termen lung a YouGov și îi sporește prezența în domeniul bunurilor de larg consum – FMCG. YouGov finalizează achiziția CPS GfK

Achiziția reunește într-un singur loc noul standard în materie de date comportamentale și referitoare la atitudine. Oferta combinată înseamnă că toți clienții YouGov și CPS GfK vor putea înțelege fiecare etapă a călătoriei cumpărătorului - de la ce cumpără și de unde cumpără până la motivul și modul în care își fac cumpărăturile.

Această tranzacție extinde oferta YouGov în sectorul european al bunurilor de larg consum și al comerțului cu amănuntul. CPS GfK aduce paneluri din 18 țări europene care furnizează date din peste 100.000 de gospodării și 18 milioane de călătorii de cumpărături. YouGov va oferi celor 1.100 de clienți ai CPS GfK accesul la o sursă de informații despre consumatori aflată în continuă creștere și actualizată în permanență, precum și la studii permanente de audiență de la 26 de milioane de membri înregistrați în panelurile CPS GfK de pe 55 de piețe.

Tranzacția a fost evaluată la un preț de achiziție de 315 milioane de euro și accelerează strategia pe termen lung a YouGov de a continua să investească în tehnologie, produse și platforme, extinzându-și în același timp panelurile și finalizând achiziții care îi sporesc capacitățile geografice și de colectare de date.

„YouGov și CPS GfK se bazează pe punctele forte ale fiecăreia și se completează reciproc, iar această achiziție rezolvă o provocare semnificativă din domeniu. Prin reunirea celor 60 de ani de experiență a CPS GfK în furnizarea de date comportamentale de cea mai bună calitate și a datelor referitoare la atitudine ale YouGov, lider de piață, într-un singur loc, clienții noștri pot înțelege pe deplin ce gândește, ce dorește și ce cumpără lumea”, a spus Steve Hatch, CEO YouGov.

„Achiziția CPS GfK de către YouGov este un moment de schimbare pentru CPS GfK, pentru clienții noștri și pentru sectoarele de FMCG/Retail din toată Europa. Împreună, CPS GfK și YouGov le vor permite clienților să înțeleagă fiecare etapă a călătoriei cumpărătorului - de la ce cumpără și de unde cumpără și până la motivul și modul în care își fac cumpărăturile - prin publicitate, localizare și media”, a completat Stefan Heremans, Președinte CPS GfK.

Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Coca-Cola s-a menținut pe prima poziție în clasamentul celor mai alese mărci FMCG de către cumpărătorii români,...
Consumer Panel GfK: 2023, între volume în ușoară creștere și accentuarea downtradingului
Consumer Panel GfK: 2023, între volume în ușoară creștere și accentuarea downtradingului
Cheltuielile casnice pentru bunuri de larg consum (FMCG) au crescut cu aproape 14% în 2023 față de anul anterior,...

YouGov este un grup internațional de cercetare online de date și tehnologie analitică cu sediul central la Londra și cu 1.800 de angajați în 37 de sedii din întreaga lume.
Informațiile CPS GfK se bazează pe 18 milioane de călătorii de cumpărături din mii de gospodării și cartografiază peste 1.500 de retaileri, acoperind peste 2,1 milioane de SKU-uri. CPS GfK are peste 1.100 de angajați care activează pe 18 piețe din Europa și paneluri partenere pe alte două piețe.

GfK vinde panelul de consumatori către YouGov pentru 315 milioane euro
GfK vinde panelul de consumatori către YouGov pentru 315 milioane euro
După ce fuziunea dintre GfK și NielsenIQ s-a blocat pentru că nu a îndeplinit criteriile de concurență necesare...
Comerțul online FMCG mai poate recruta încă 1,8 mil. de gospodării în România
Comerțul online FMCG mai poate recruta încă 1,8 mil. de gospodării în România
Comerțul online de bunuri de larg consum a ajuns la o penetrare de 40% în rândul gospodăriilor din România la...
Mega fuziune pe piața de research: NielsenIQ și GfK își unesc forțele
Mega fuziune pe piața de research: NielsenIQ și GfK își unesc forțele
NielsenIQ și GfK, doi dintre cei mai importanți jucători din piața de research globală, au semnat un acord de...
GfK dublează eșantionul din Consumer Panel și ajunge la 6.000 de gospodarii
GfK dublează eșantionul din Consumer Panel și ajunge la 6.000 de gospodarii
Pentru o înțelegere mai buna a consumatorilor, GfK investește în cercetarea de piață din Romania și dublează...