Dobrogea Grup are un nou Marketing Director
Dobrogea Grup, unul dintre principalii jucători pe piața locală de morărit și panificație, a numit-o recent pe Valeria Crețu în poziția de Marketing Director. Valeria activează în industria bunurilor de larg consum din 2008, prima sa experiență fiind în cadrul producătorului de ulei Bunge.
Din poziția de Marketing Manager, Valeria este responsabilă de strategia de promovare pentru brandurile din portofoliul Dobrogea Grup în cadrul pieței locale. În continuare focusul companiei rămâne pe calitatea produselor și bineînțeles pe nevoile consumatorilor în categoriile în care compania activează.
„Mă bucur să fac parte din echipa Dobrogea Grup. Am șansa sa lucrez pentru prima dată pentru o companie 100% românească, cu branduri extrem de iubite și apreciate și, în același timp să fiu responsabilă de mai multe categorii, fiecare cu oportunitățile și provocările ei: biscuiți dulci, panificație, morărit, congelate. Am găsit o echipă ambițioasă, cu multe planuri de a evolua și ceea ce m-a impresionat foarte mult, cu o preocupare permanentă pentru calitate și rețete care să nu pună în pericol sănătatea consumatorilor”, a declarat Valeria Crețu.
Înainte de a fi recrutată în echipa Dobrogea Grup, Valeria a acumulat experiență în companii cu notorietate în piața bunurilor de larg consum, precum Mogyi, Intersnack, Kandia și Bunge.
Dobrogea Grup este unul dintre cei mai mari producători de morărit și panificație pe plan local. Potrivit celor mai recente date financiare, compania a raportat în 2022 o cifră de afaceri de 182 de milioane de lei, în scădere cu 2,7% față de anul precedent și a raportat pierderi de 1,89 de milioane de lei.