Cris-Tim își extinde portofoliul cu o gamă nouă de produse
Cris-Tim, unul dintre principalii producători de mezeluri de pe piața locală, lansează brandul Gostat. Noua gamă de produse din carne cuprinde cele mai apreciate produse din perioada anilor '70 - '80, în care magazinele Gostat reprezentau etalonul în domeniul preparatelor din carne: Salam Gostat, Salam de Vară uscat, Parizer, Salam Victoria și Crenvurști Polonezi.
Lansarea gamei Gostat este însoțită și de o campanie de comunicare inspirată din stilul de viață de atunci, din ceea ce reprezenta Gostatul sau gospodăria agricolă de stat în anii '70 - '80: o structură a agriculturii, promovată în epoca de odinioară ce era deopotrivă o formă de organizare a producţiei, o şcoală practică pentru fermieri şi specialişti în agricultură şi o reţea de magazine destul de răspândită, care comercializa produse de calitate.
Primele produse Gostat de la Cris-Tim s-au lansat pe piaţă în luna aprilie 2016, iar până în luna iunie toată gama va fi disponibilă atât în reţelele de supermarketuri cât şi în micile magazine.
Din grupul Cris-Tim fac parte mai multe companii: Recunoștința Prod-Com care administrează fabrica de mezeluri de la Filipeștii de Pădure, Eco-Ferm care operează divizia de producție și procesare a laptelui, Impex Cristim care reprezintă divizia de preparate și rețeaua de magazine și Cristim2Prodcom care operează divizia de distribuție de produse din carne și lapte. Anul trecut, Cris-Tim a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 105 de milioane de euro, în creștere cu 18% față de anul precedent.