Cris-Tim își extinde portofoliul cu o gamă nouă de produse

Cris-Tim, unul dintre principalii producători de mezeluri de pe piața locală, lansează brandul Gostat. Noua gamă de produse din carne cuprinde cele mai apreciate produse din perioada anilor '70 - '80, în care magazinele Gostat reprezentau etalonul în domeniul preparatelor din carne: Salam Gostat, Salam de Vară uscat, Parizer, Salam Victoria și Crenvurști Polonezi. Cris-Tim își extinde portofoliul cu o gamă nouă de produse

Lansarea gamei Gostat este însoțită și de o campanie de comunicare inspirată din stilul de viață de atunci, din ceea ce reprezenta Gostatul sau gospodăria agricolă de stat în anii '70 - '80: o structură a agriculturii, promovată în epoca de odinioară ce era deopotrivă o formă de organizare a producţiei, o şcoală practică pentru fermieri şi specialişti în agricultură şi o reţea de magazine destul de răspândită, care comercializa produse de calitate.

Primele produse Gostat de la Cris-Tim s-au lansat pe piaţă în luna aprilie 2016, iar până în luna iunie toată gama va fi disponibilă atât în reţelele de supermarketuri cât şi în micile magazine.

Din grupul Cris-Tim fac parte mai multe companii: Recunoștința Prod-Com care administrează fabrica de mezeluri de la Filipeștii de Pădure, Eco-Ferm care operează divizia de producție și procesare a laptelui, Impex Cristim care reprezintă divizia de preparate și rețeaua de magazine și Cristim2Prodcom care operează divizia de distribuție de produse din carne și lapte. Anul trecut, Cris-Tim a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 105 de milioane de euro, în creștere cu 18% față de anul precedent.

Agricola a început exporturile de Salam de Sibiu în SUA
Agricola a început exporturile de Salam de Sibiu în SUA
Grupul Agricola a început din luna martie exportul Salamului de Sibiu Agricola IGP pe piața americană, acesta devenind astfel primul aliment...
Iaurtul, o categorie în care impredictibilitatea atrage reinterpretarea comportamentului de consum
Iaurtul, o categorie în care impredictibilitatea atrage reinterpretarea comportamentului de consum
Iaurtul a rămas o categorie accesibilă ca preț pentru consumatori datorită ofertei variate, însă din perspectiva creșterii în volum,...
Mezelurile, o categorie în care inflația pune frână fenomenului de premiumizare
Mezelurile, o categorie în care inflația pune frână fenomenului de premiumizare
Scădere în volum, orientare către formate și cantități mai mici, downtrading, nivel de loializare scăzut. Acestea sunt doar câteva dintre...
Ready meals, o categorie adaptată stilului de viață contemporan, cu un „potențial de creștere extraordinar”
Ready meals, o categorie adaptată stilului de viață contemporan, cu un „potențial de creștere extraordinar”
O categorie în continuă creștere, fie că vorbim despre valoare sau volum, produsele ready meals câștigă cotă de piață datorită noilor...
Ligia Smadu revine în echipa Cris-Tim ca director de marketing
Ligia Smadu revine în echipa Cris-Tim ca director de marketing
Grupul Cris-Tim, unul dintre cei mai mari jucători din piața preparatelor din carne, a numit-o pe Ligia Smadu în funcția de Director de...
Cris-Tim își extinde portofoliul cu o gamă nouă de produse
Cris-Tim își extinde portofoliul cu o gamă nouă de produse
Cris-Tim, unul dintre principalii producători de mezeluri de pe piața locală, lansează brandul Gostat. Noua gamă de produse din carne cuprinde...