AB InBev vrea să vândă cât mai repede mărcile Grolsch și Peroni
Producătorul de bere Anheuser-Busch InBev intenționează să vândă mărcile de bere Grolsch și Peroni până la sfârșitul primului trimestru al acestui an, pentru care se așteaptă să primească în jur de 1,8 milioane de euro, potrivit publicației online RetailDetail.
Printre cei interesați de achiziția brandurilor se numără fondurile de investiții TPG Capital, Bain Capital și KKR, dar și producătorii de bere Carlsberg și Heineken, care vor să înainteze o ofertă comună de preluare.
Mărcile de bere Grolsch și Peroni se află în portofoliul SABMiller, grup cu care AB InBev intenționează să fuzioneze, iar vânzarea brandurilor vizează aprobarea tranzacției de către Comisia Europeană.
CITEȘTE ȘI:
- Mega-tranzacție pe piața berii: SABMiller acceptă oferta AB InBev
- Molson Coors cumpără Miller în urma preluării SABMiller de AB InBev
- Fostul șef al Diageo, interesat de achiziția Grolsch și Peroni
Grupul SABMiller a aceptat, la jumătatea lunii octombrie, oferta de 108 miliarde de dolari înaintată de Anheuser-Busch InBev.
Tranzacția, care va crea un gigant în industria berii la nivel mondial, însă are nevoie de aprobarea autorităților de concurență pe piețele pe care activează cele două companii, inclusiv din partea Comisiei Europene.
Sursa foto: onesmallseed.com



