Articole publicate de Simona Popa, pagina 180
![Lidl se extinde în Statele Unite cu o nouă imagine](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/09/lidl_us_1-400x250.jpg)
Lidl se extinde în Statele Unite cu o nouă imagine
6 septembrie 2019
1 minut
În drumul său spre cucerirea pieței americane, Lidl dă o nouă față magazinelor sale. În primul rând, retailerul încearcă să fie mult mai...
![Orkla Food face o nouă achiziție în zona de panificație](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/09/orkla_5-400x250.jpg)
Orkla Food face o nouă achiziție în zona de panificație
5 septembrie 2019
1 minut
Orkla, prin intermediul subsidiarei Sonneveld Group, a cumpărat firma olandeză Vamo, companie specializată în ingrediente pentru patiserie....
![Afacerile Sole Mizo, creștere puternică în 2018](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/09/sole-mizo-400x250.jpg)
Afacerile Sole Mizo, creștere puternică în 2018
4 septembrie 2019
1 minut
Sole Mizo România, parte a grupului ungar cu același nume, a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 147,5 de milioane de lei, în creștere...
![Lidl ajunge la pragul de 250 de magazine pe plan local](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/09/lidl_64-400x250.jpg)
Lidl ajunge la pragul de 250 de magazine pe plan local
3 septembrie 2019
1 minut
Planurile de expansiune pe care Lidl le are în România continuă cu deschiderea unui nou magazin în București. Odată cu această inaugurare,...
Progresiv recomandă:
![Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/bogdan_ion_ey_romania_002-400x250.jpg)
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
![Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/kaufland_colectare_a_capsulelor_nescafe_dolce_gusto_3_002-400x250.jpg)
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
![În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/emag_6-400x250.jpg)
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
![Când devine profitabilă achiziția unui RVM](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/envipco_rvm-400x250.jpg)
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
![Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/ambalaje_shutterstock_2383732921-400x250.jpg)
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
![Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/sgr_bon_garantie_0-400x250.jpg)
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
![Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/cacao_shutterstock_2107738592-400x250.jpg)
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
![Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/cristian_matei_002-400x250.jpg)
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
![Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/coca-cola_16-400x250.jpg)
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
![Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/roxana_manolescu_ceo_caroli_foods_group_002-400x250.jpg)
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
![Coca-Cola testează un mod inovator de distribuție a produselor sale](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/09/robot-1-620x443-400x250.jpg)
Coca-Cola testează un mod inovator de distribuție a produselor sale
3 septembrie 2019
1 minut
Poate tehnologia să schimbe modul în care producătorii de bunuri de larg consum ajung la consumatori? Se întâmplă deja în Marea Britanie,...