Lidl se extinde în Statele Unite cu o nouă imagine

În drumul său spre cucerirea pieței americane, Lidl dă o nouă față magazinelor sale. În primul rând, retailerul încearcă să fie mult mai vizibil pe o piață nouă față de cea a companiei mamă. Și, dincolo de modificările făcute la exterior pentru a evidenția faptul că Lidl este un magazin alimentar, există multe modificări și în interiorul magazinului, unele mult mai apropiate de cultura americanilor. Lidl se extinde în Statele Unite cu o nouă imagine

În plus, interiorul a fost regândit astfel încât să fie creat un ambient mult mai cald, apropiat conceptului de piață agro-alimentară.

Chiar dacă intrarea în Statele Unite a durat mai mult decât estimările inițiale, Lidl gândește pe termen lung extinderea pe această piață. Patru noi magazine se deschid în această lună, iar pentru următoarele luni sunt programate noi deschieri de unități în Carolina de Sud, Pennsylvania și New Jersey. În total, până în primăvara lui 2020 Lidl vrea să atingă pragul de o sută de magazine pe piața americană. Aici intră inclusiv planurile pentru primele inaugurări în Long Island, ca urmare a preluării a 27 de magazine de la rețeaua Best Market, tranzacție care a avut loc anul trecut.

De Best Market se leagă și intrarea Lidl pe piața din Statele Unite. Tranzacția le permite germanilor să își consolideze prezența în Long Island și le deschide calea spre cartiere precum Queens sau Manhattan, zone mai aglomerate și cu venituri peste medie comparativ cu zona de sud-est, pe care retailerul a avut-o în vedere atunci când s-a lansat în SUA.

Magazinele Lidl din Statele Unite au, în medie, suprafețe de vânzare de aproximativ 2.000 de metri pătrați, fiind mai mari decât cele din Europa și aproape duble față de cele din România de exemplu - care au suprafețe între 1.000 și 1.200 de metri pătrați. În ceea ce privește oferta de produse a germanilor în SUA, aceasta este în proporție de 90% reprezentată de mărcile proprii. În prezent, Lidl operează aproape 60 de magazine în șapte state de pe Coasta de Est a SUA. La nivel internațional, Lidl are peste zece mii de magazine deschise.

Lidl România, rată de profitabilitate de 4,7% în 2023, în scădere față de anul anterior
Lidl România, rată de profitabilitate de 4,7% în 2023, în scădere față de anul anterior
Companiile Lidl din România (Lidl Discount SRL, Lidl România SCS, Lidl România SRL și Lidl Imobiliare România Management SCS) au încheiat anul...
Lidl deschide un nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș
Lidl deschide un nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș, pe data de 15 aprilie. Acesta...
Lidl dă startul expansiunii în acest an și deschide un magazin în Zalău
Lidl dă startul expansiunii în acest an și deschide un magazin în Zalău
Lidl începe 2024 în forță și deschide un magazin, în Zalău, județul Sălaj. Lidl, liderul pieței de retail alimentar după cifra de...
Lidl lansează un magazin online de vinuri și pregătește deschiderea unui nou concept de retail
Lidl lansează un magazin online de vinuri și pregătește deschiderea unui nou concept de retail
Discounterul german Lidl a lansat pe piața din Spania un magazin online de vinuri și intenționează să lanseze un nou concept de retail, mai...
Lidl România, profit net de 1 miliard de lei în 2022
Lidl România, profit net de 1 miliard de lei în 2022
Lidl România, entitate care cuprinde Lidl Discount SRL, Lidl Romania SCS, Lidl România SRL și Lidl Imobiliare Management SCS, a înregistrat o...
Lidl extinde rețeaua de magazine în București
Lidl extinde rețeaua de magazine în București
Lidl continuă investițiile pe plan local și extinde rețeaua națională cu o nouă unitate în București. Noul magazin se află în sectorul 5,...