Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre industria de retail. , pagina 4

Tazz: Trandafirii si lalelele albe, cele mai comandate flori de Valentine’s Day
14 februarie 2025
2 minute
Trandafirii si lalelele albe sunt cele mai comandate flori de Valentine’s Day în cadrul platformei Tazz by eMAG, achiziționată anul trecut de...

2025 a început cu un nou val de scumpiri
14 februarie 2025
2 minute
Prima lună a acestui an a venit la pachet cu o creștere medie a prețurilor de 5%, mare parte din alimentele incluse în analiza Institutului...

Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov
13 februarie 2025
1 minut
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Hărman, județul Brașov. Noul magazin Lidl din comuna Hărman,...

Noul proprietar Profi alocă 150 mil. euro pentru expansiunea rețelei în 2025
13 februarie 2025
2 minute
Ahold Delhaize, noul proprietar Profi, a bugetat investiții de 150 de milioane de euro pentru dezvoltarea rețelei Profi pe piața din România....
Progresiv recomandă:

Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții

Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național

În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări

Când devine profitabilă achiziția unui RVM

Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje

Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR

Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024

Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership

Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români

Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze

Lidl România inaugurează un nou magazin în Cluj-Napoca
12 februarie 2025
1 minut
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Cluj-Napoca. Aceasta este a cincea unitate comercială inaugurată...

Atingerea pragului de 100 de magazine, obiectivul Magazine DIANA pentru 2025
12 februarie 2025
2 minute
După un 2024 pe plus, strategia Magazine DIANA pentru 2025 vizează extinderea rețelei, obiectivul setat pentru anul acesta fiind depășirea...

Retailul independent, o piață a contrastelor
10 februarie 2025
7 minute
Imprevizibil, dar dinamic, dificil, dar cu oportunități de creștere pentru jucătorii care au găsit mixul potrivit între prudență și...

Carrefour, în fața unui an cu ambiții mari
10 februarie 2025
4 minute
După un an în care integrarea cora a reprezentat proiectul cu cea mai mare amploare, 2025 va aduce pentru Carrefour România o accelerare a...
Produse noi:

Olympus România aduce pe piață o nouă gamă de lactate bogate în proteine

Oreo intră în lumea Minecraft Filmul

Pehart Grup a lansat Pufina ECO, o gamă de produse 100% din celuloză nealbită

Gamă nouă Taft x Gliss pentru îngrijirea și coafarea părului

Waterdrop lansează gama Microenergy cu conținut de cofeină naturală

Tuborg Christmas Brew dă și anul acesta tonul sărbătorilor de iarnă

Gold DLG pentru Doncafé și în 2024

Inovație de la Henkel pentru îngrijirea și stilizarea sprâncenelor

Glenfiddich lansează în România a 19-a ediție a Glenfiddich 40 YO Cumulative Time

5 to go lansează siropul Dubai chocolate flavour edition

Metro, performanță peste media grupului la nivel de regiune
10 februarie 2025
1 minut
Metro și-a majorat vânzările în primul trimestru din exercițiul financiar 2024/25 cu 7,1%, de la 8,1 miliarde de euro la 8,5 miliarde euro,...

IPP Holding preia Imersia Multichannel Agency
10 februarie 2025
1 minut
IPP Holding, companie care activează în domeniul serviciilor de retail marketing din România, Republica Moldova, Bulgaria și mai nou Polonia, a...