Proiect de colectare selectivă în toate magazinele reţelei Lidl

Lidl România va demara, în perioada 15 iunie – 15 noiembrie, un proiect pilot de colectare selectivă a deşeurilor în toate magazinele din reţeaua prin care deşeurile de plastic, hârtie şi metal pot fi colectate selectiv în sacii galbeni puşi la dispoziţie în cadrul campaniei şi aduse în căsuţele verzi aflate în parcările magazinelor retailerului . Proiect de colectare selectivă în toate magazinele reţelei Lidl

”Dorim să devenim un sprijin pentru comunitate, contribuind activ la dezvoltarea unui sistem de colectare care să ne ajute să creştem rata de reciclare în România şi să îndeplinim obiectivele impuse de Uniunea Europeană”, a declarat Georgiana Tugearu, PR & CSR Manager Lidl România.

Proiectul, intitulat ”Competiţia pentru un viitor mai bun”, este derulat în parteneriat cu Intersemat, organizaţie de preluare a responsabilităţii de valorificare şi reciclare a deşeurilor din partea companiilor care pun pe piaţă deşeuri de ambalaje, care se va ocupa de logistica din spatele proiectului.

Persoanele care vor colecat selectiv prin intermediul acestui proiect vor fi stimulate şi cu premii săptămânale (100 de vouchere Lidl în valoare de 20 de lei) şi premii oferite prin tragere la sorţi la finalul campaniei (Audi A3 e-tron, 10 biciclete de oraş, 10 Smart TV Samsung).

Lidl, parte a grupului german Schwarz, deţine o reţea de 186 de magazine în România, ultima unitate comercială fiind inaugurată în luna mai.

Cora Alexandriei, primul magazin în care se poate plăti cu smartphone-ul
Cora Alexandriei, primul magazin în care se poate plăti cu smartphone-ul
Clienții hypermarketului Cora de pe Soseaua Alexandriei din Bucureşti îşi pot achita, începând din luna iunie, cumpărăturile la casă direct...
 Ipay lansează o soluţie pentru retailerii care nu deţin POS-uri
Ipay lansează o soluţie pentru retailerii care nu deţin POS-uri
Ipay International, companie care oferă servicii financiare la nivel european, a lansat pe piaţa locală soluţia de plată myPOS, prin care...
Comunitatea de mystery shopperi RidersOn ajunge la 50.000 de utilizatori
Comunitatea de mystery shopperi RidersOn ajunge la 50.000 de utilizatori
RidersOn, aplicația mobilă lansată în România la sfârșitul anului trecut care oferă companiilor acces în timp real la informații din teren...
Carrefour face pasul de la hypermarket la magazinul hiperconectat
Carrefour face pasul de la hypermarket la magazinul hiperconectat
Carrefour a intrat în istoria retailului drept cel care a dat naștere hypermarketului pe plan european, în 1963, în Franța. Jumătate de secol...
Vincon lansează trei game noi de vinuri
Vincon lansează trei game noi de vinuri
Producătorul de vinuri Vincon Vrancea a lansat la începutul acestui an trei noi game de vinuri destinate segmentelor mainstream (mediu de preț),...
Rewe se pregăteşte pentru ofensiva Amazon în comertul alimentar online din Germania
Rewe se pregăteşte pentru ofensiva Amazon în comertul alimentar online din Germania
Grupul Rewe, al doilea lanţ de supermarketuri din Germania, investeşte masiv în comerţul alimentar online chiar dacă nu se aşteaptă la un...