Cora Alexandriei, primul magazin în care se poate plăti cu smartphone-ul

Clienții hypermarketului Cora de pe Soseaua Alexandriei din Bucureşti îşi pot achita, începând din luna iunie, cumpărăturile la casă direct de pe smartphone, prin aplicația mobilPay Wallet, portofelul digital dezvoltat de Netopia mobilPay. Cora Alexandriei, primul magazin în care se poate plăti cu smartphone-ul

Cora Alexandriei devine astfel primul hypermarket din România care implementează plata cu un portofel digital, urmând ca, în timp, toate magazinele Cora să ofere şi acest serviciu clienţilor lor.

Aplicația mobilPay Wallet poate fi descărcată gratuit pe toate terminalele smart ce rulează principalele sistemele de operare. Odată ce utilizatorul și-a înregistrat un card în aplicație, plata cumpărăturilor în hipermarketul cora se va putea face foarte rapid, prin scanarea unui cod QR, afişat la casa de marcat.

"Plățile mobile sunt într-o creștere continuă și reprezintă o nevoie naturală într-o lume tot mai conectată, în care consumatorii caută să folosească cât mai puţin cashul, iar telefonul mobil le este mereu la îndemână”, a declarat, într-un comunicat, Antonio Eram, CEO și Fondator Netopia mobilPay.

Datele Netopia arată că numărul tranzacţiilor procesate prin intermediul portofelului digital mobilPay Wallet a crescut de 10 ori în primul trimestru al acestui an faţă de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce valoarea lor a crescut de trei ori în același interval.

Lansată în martie 2013, aplicaţia mobilPay Wallet este disponibilă pentru telefoane smart cu sisteme de operare iOS, Android și Windows Phone. Aplicaţia poate fi descărcată gratuit din Google Play, App Store, și poate fi folosită pentru pentru plata facturilor la utilități, reîncărcarea cartelelor preplătite, plata notei la restaurante sau pentru produse şi servicii furnizate de comercianţii parteneri.

Cora România face parte din grupul Louis Delhaize, prezent din 2003 pe piaţa din România. Retailerul operează 10 hypermarketuri, din care 4 în Bucureşti.

Carrefour face pasul de la hypermarket la magazinul hiperconectat
Carrefour face pasul de la hypermarket la magazinul hiperconectat
Carrefour a intrat în istoria retailului drept cel care a dat naștere hypermarketului pe plan european, în 1963, în Franța. Jumătate de secol...
Vincon lansează trei game noi de vinuri
Vincon lansează trei game noi de vinuri
Producătorul de vinuri Vincon Vrancea a lansat la începutul acestui an trei noi game de vinuri destinate segmentelor mainstream (mediu de preț),...
Rewe se pregăteşte pentru ofensiva Amazon în comertul alimentar online din Germania
Rewe se pregăteşte pentru ofensiva Amazon în comertul alimentar online din Germania
Grupul Rewe, al doilea lanţ de supermarketuri din Germania, investeşte masiv în comerţul alimentar online chiar dacă nu se aşteaptă la un...
Cum schimbă Lidl faţa retailului
Cum schimbă Lidl faţa retailului
Văzut mult timp ca o reţea de hard discount, retailerul german Lidl trece printr-o perioadă de schimbări, avansând o noua ecuaţie între...