Ipay lansează o soluţie pentru retailerii care nu deţin POS-uri

Ipay International, companie care oferă servicii financiare la nivel european, a lansat pe piaţa locală soluţia de plată myPOS, prin care comercianţii pot să accepte modalitățile de plată prin card într-un mod mai accesibil și mai eficient. În România, compania va pune la vânzare dispozitivele myPOS numai prin intermediul distribuitorilor. Ipay lansează o soluţie pentru retailerii care nu deţin POS-uri

MyPOS, soluţie lansată anul trecut la târgul internaţional MWC Barcelona, oferă posibilitatea accesării pe loc a banilor, fără comision sau plată lunară extra, propunându-și să elimine barierele majore ale plăților cu cardul. Această nouă soluție constă într-un pachet întreg care include dispozitivul POS, contul gratuit pentru comerciant și cardul MasterCard gratuit, ajutând comercianții să își crească vânzările și să-și fidelizeze clienții, acceptând modalitatea de plată cu cardul în magazine sau mobil, oricând au nevoie.

MyPOS le oferă comercianților posibilitatea de a accepta plăți prin numeroase tipuri de card, de credit sau de debit - MasterCard, VISA, Maestro, VISA Electron, VPay sau JCB, oricând și oriunde. Instrumentele pentru cumpărături online și aplicația pentru mobil myPOS, sunt ușor de folosit și garantează acces non-stop la informațiile privind detaliile tranzacțiilor, istoricul contului și al cardului și la funcțiile de transfer monetar către aproape orice cont bancar din lume. Folosind Business MasterCard, comercianții pot retrage instant bani din orice ATM care acceptă MasterCard, sau pot plăti în orice magazine, chiar și în cele online, care acceptă carduri MasterCard.

„Posibilitatea de a accepta plăți utilizând myPOS și de a accesa instantaneu fondurile prin cardul MasterCard Business este un concept revoluționar în industria plăților. Cred că este o foarte bună soluție pentru întreprinderile mici și mijlocii, pentru că va ajuta afacerile să-și îmbunătățească fluxul monetar și să prevină una dintre provocările cheie: colectarea plăților rapid și evitarea fraudelor,” a declarat Arthur Turemka, senior MasterCard Executive.

Dispozitivele myPOS sunt certificate conform celor mai noi standarde ale industriei plăților, utilizând cip și cod PIN, bandă magnetică și tranzacții contactless la cel mai înalt nivel de securitate, ideal atât pentru comercianți, cât și pentru clienți.

Comunitatea de mystery shopperi RidersOn ajunge la 50.000 de utilizatori
Comunitatea de mystery shopperi RidersOn ajunge la 50.000 de utilizatori
RidersOn, aplicația mobilă lansată în România la sfârșitul anului trecut care oferă companiilor acces în timp real la informații din teren...
Carrefour face pasul de la hypermarket la magazinul hiperconectat
Carrefour face pasul de la hypermarket la magazinul hiperconectat
Carrefour a intrat în istoria retailului drept cel care a dat naștere hypermarketului pe plan european, în 1963, în Franța. Jumătate de secol...
Vincon lansează trei game noi de vinuri
Vincon lansează trei game noi de vinuri
Producătorul de vinuri Vincon Vrancea a lansat la începutul acestui an trei noi game de vinuri destinate segmentelor mainstream (mediu de preț),...
Rewe se pregăteşte pentru ofensiva Amazon în comertul alimentar online din Germania
Rewe se pregăteşte pentru ofensiva Amazon în comertul alimentar online din Germania
Grupul Rewe, al doilea lanţ de supermarketuri din Germania, investeşte masiv în comerţul alimentar online chiar dacă nu se aşteaptă la un...
Cum schimbă Lidl faţa retailului
Cum schimbă Lidl faţa retailului
Văzut mult timp ca o reţea de hard discount, retailerul german Lidl trece printr-o perioadă de schimbări, avansând o noua ecuaţie între...
Tymbark îşi întăreşte poziția pe dulciuri și snacks cu trei branduri noi
Tymbark îşi întăreşte poziția pe dulciuri și snacks cu trei branduri noi
Tymbark Maspex România a lansat recent mai multe game de produse pe segmentele crackers, prăjituri ambalate şi biscuiţi sub brandurile Hatz,...