Vincon lansează trei game noi de vinuri

Producătorul de vinuri Vincon Vrancea a lansat la începutul acestui an trei noi game de vinuri destinate segmentelor mainstream (mediu de preț), premium și super-premium, destinate pieței de retail, dar și segmentului HoReCa. Vincon lansează trei game noi de vinuri

Pe segmentul mainstream, Vincon a lansat gama Două Vorbe, disponibilă la sticlă de 0,75 litri în cinci sortimente care vor fi destinate pieței de retail. Imaginea vinurilor Două Vorbe este actorul Florin Persic, care apare și pe eticheta sticlelor de vin. Imagine de pe etichetă, unde Florin Piersic este dedublat, în ipostaze conversaționale diferite, subliniază poveștile îndelungi la pahar.

Gama Două Vorbe acoperă toate tipurile de vin -  sec și demisec, până la dulce și demidulce. Soiurile alese sunt albe (Chardonnay, Fetească Regală, Tămâioasă Românească & Fetească Regală), roze (Busuioacă de Bohotin) și roșii (Cabernet Sauvignon și Pinot Noir). ”Vrem ca această gamă să ne aducă volume de vânzări”, a declarat Luchi Georgescu, administratorul companiei.

Ca urmare a creșterii importanței vinurilor rosé pe piața românească, Vincon a lansat, pe segmentul premium, gama Dolce Farniente, dedicată acestor tipuri de vinuri, are este disponibilă în două variante – rosé simplu și Busuioacă de Bohotin.  

De asemenea, pe segmentul super-premium, producătorul a lansat Mirabilis Machina, care va fi produs în fiecare an dintrun soi diferit de struguri, selecția fiind făcută în funcție de calitatea strugurilor din anul respectiv. Anul acesta vinul Mirabilis Machina este din soiul Fetească Neagră, medaliată cu aur la Bordeaux, și este disponibil într-o ediție limitată de 5.000 de sticle. Gama este destinată segmentului HoReCa și retailului specializat.

Vincon Vrancea este, alături de Murfatlar România, Jidvei și Cotnari, unul dintre cei mai importanți producători de vinuri din România. Pe lângă vinuri, compania mai produce și băuturi alcoolice distilate.

Rewe se pregăteşte pentru ofensiva Amazon în comertul alimentar online din Germania
Rewe se pregăteşte pentru ofensiva Amazon în comertul alimentar online din Germania
Grupul Rewe, al doilea lanţ de supermarketuri din Germania, investeşte masiv în comerţul alimentar online chiar dacă nu se aşteaptă la un...
Cum schimbă Lidl faţa retailului
Cum schimbă Lidl faţa retailului
Văzut mult timp ca o reţea de hard discount, retailerul german Lidl trece printr-o perioadă de schimbări, avansând o noua ecuaţie între...
Tymbark îşi întăreşte poziția pe dulciuri și snacks cu trei branduri noi
Tymbark îşi întăreşte poziția pe dulciuri și snacks cu trei branduri noi
Tymbark Maspex România a lansat recent mai multe game de produse pe segmentele crackers, prăjituri ambalate şi biscuiţi sub brandurile Hatz,...
Penny Market optimizează formatul de magazin urban
Penny Market optimizează formatul de magazin urban
În 20 februarie, Penny Market Luică (București, str. Luică 62 – 64) își redeschide porțile cu un format îmbunătățit‚ adaptat nevoilor...
Cum a ajuns Nutline un brand internaţional
Cum a ajuns Nutline un brand internaţional
Lider pe piaţa seminţelor din România, brandul Nutline a fost lansat de Intersnack în Germania, ca motor de creştere al companiei pe unul...
Carslberg va introduce sticle din lemn pentru bere
Carslberg va introduce sticle din lemn pentru bere
Carlsberg a anunţat semnarea unui acord pentru dezvoltarea primei sticle complet biodegradabile de bere, realizat[ din fibre de lemn. Compania a...