Penny Market optimizează formatul de magazin urban

În 20 februarie, Penny Market Luică (București, str. Luică 62 – 64) își redeschide porțile cu un format îmbunătățit‚ adaptat nevoilor consumatorului urban. Prin relansarea Penny Market Luică într-un nou format, compania doreşte să transmită mesajul că este cel mai accesibil retailer de proximitate, atât din perspectiva localizării magazinelor, cât și în cea a gamei de produse comercializate și a prețurilor adaptate oricărui buzunar. Penny Market optimizează formatul de magazin urban

„Publicul urban se află în continuă mișcare, iar lista de cumpărături tinde să devină o scurtă, iar „excursia“ zilnică în magazin trebuie să fie plăcută, să ofere tentații culinare, inovații tehnologice, dar și prețuri reduse. Tocmai pentru a răspunde acestor așteptări ale cumpărătorilor, Penny Market „redesenează“ magazinul preferat și îi surprinde cu un interior prietenos, modern, practic, dar și dinamic, în care oricine intră are parte de o experiență de shopping îmbunătățită și posibilitatea de a găsi mai repede produsele dorite”, explică reprezentanţii retailerului într-un comunicat de presă.

Care sunt noutăţile? 

  • layout de magazin construit pe momente şi ocazii de consum;
  • implementarea de vitrine cu vânzare asistată de unde clienţii au posibilitatea de a achiziționa produse vrac, din categoriile carne proaspătă, brânzeturi, mezeluri feliate, măsline;
  • la raionul dedicat legumelor şi fructelor proaspete oferta a fost îmbogăţită cu produse din categoria ready to eat cum ar fi mixuri de salate, sosurile, dar și salate de fructe;
  • o altă  noutate importantă a magazinului urban o constituie gama diversificată de articole disponibile în varianta vrac; acestea se găsesc nu numai în zona de produse proaspete, ci și în cea de dulciuri, snacks-uri sărate, legume și pește congelat, vin, dar și în cea de mâncare pentru animalele de companie.

Magazinul Penny Market Luică ocupă o suprafață de vânzare de 1.000 mp, asigură 80 de locuri de parcare și are 20 de angajați. Acesta va fi deschis de luni până sâmbătă, între orele 07:00 – 23:00, și duminică, între 08:00 – 21:00.

Reţeaua Penny Market, parte din grupul german Rewe, numără în prezent 164 de magazine în România. Compania mai operează şi 8 magazine sub banner-ul XXL Mega Discount.

Edenred şi Up România lansează cardurile de masă în România
Edenred şi Up România lansează cardurile de masă în România
În urma adoptării de către Guvern a proiectului de Hotărâre privind acordarea tichetelor de masă în format electronic, principalii jucători...
Carrefour continuă experimentele pe formatul hypermarket
Carrefour continuă experimentele pe formatul hypermarket
Carrefour va deschide un “hypermarket al viitorului”, în Belgia, scrie publicaţia de profil Gondola. Este un proiect la care au lucrat mai...
Carslberg va introduce sticle din lemn pentru bere
Carslberg va introduce sticle din lemn pentru bere
Carlsberg a anunţat semnarea unui acord pentru dezvoltarea primei sticle complet biodegradabile de bere, realizat[ din fibre de lemn. Compania a...
Cum a ajuns Nutline un brand internaţional
Cum a ajuns Nutline un brand internaţional
Lider pe piaţa seminţelor din România, brandul Nutline a fost lansat de Intersnack în Germania, ca motor de creştere al companiei pe unul...
Penny Market optimizează formatul de magazin urban
Penny Market optimizează formatul de magazin urban
În 20 februarie, Penny Market Luică (București, str. Luică 62 – 64) își redeschide porțile cu un format îmbunătățit‚ adaptat nevoilor...
Tymbark îşi întăreşte poziția pe dulciuri și snacks cu trei branduri noi
Tymbark îşi întăreşte poziția pe dulciuri și snacks cu trei branduri noi
Tymbark Maspex România a lansat recent mai multe game de produse pe segmentele crackers, prăjituri ambalate şi biscuiţi sub brandurile Hatz,...