Metro testează panoul de shopping online al Emmas Enkel
După ce a preluat o participație minoritară, în luna decembrie a anului trecut, în compania Emmas Enkel, un start-up activ în comerțul de proximitate și cel online, grupul german Metro, prin divizia Real, a deschis un punct de vânzare în colaborare cu retailerul online la sediul său de la Dusseldorf.
Sub motto-ul "Ganz einfach einkaufen", care într-o traducere aproximativă ar însemna ”cumpărături simple”, panourile cu coduri scanabile aranjate sub formă de stand de piață afișează o selecție de articole pentru consumul zilnic al clienților, care pot fi scanate și comandate direct printr-o aplicație smartphone.
Locația centrală a magazinului digital, aproape de restaurantul din incinta campusului Metro, le permite celor 3.500 de angajați să cumpere produsele aflate în promoție atunci când sunt în trecere pe lângă magazin și să își realizeze mai târziu cumpărăturile zilnice, din întreaga gamă de produse a magazinului, prin intermediul aplicației smartphone sau a website-ului.
La cerere, Emmas Enkel livrează comenzile în campusul sau la casele cumpărătorilor, în cazul în care aceștia locuiesc în limitele orașului Düsseldorf.
Află AICImai multe informații despre strategia Metro Group pentru următorii ani.
Sursa foto: bluhmsysteme.com.