Heineken devine partener al UEFA EURO 2020

Heineken a anunțat că va deveni „Berea Oficială a Turneului Final UEFA EURO 2020™” și, printr-un acord diferit, va extinde parteneriatul cu UEFA Champions League pentru încă trei ani, acoperind perioada 2021-2024. Heineken devine partener al UEFA EURO 2020

Relația producătorului de bere cu UEFA Champions League este una consacrată, ce durează de peste 25 de ani. Noul parteneriat cu UEFA EURO 2020™ include drepturi exclusive privind comercializarea berii pe stadioane și în zonele dedicate fanilor, expunere pe panouri LED, drepturi digitale, prezentarea celor mai buni jucători ai meciurilor, proiecția meciurilor și bilete oferite ca premiu. Brandul își va activa, de asemenea, campaniile integrate de marketing global TV și digital – prin utilizarea imaginii ambasadorului său global de fotbal, câștigătorul UEFA Champions League și al Campionatului European de Fotbal UEFA, Thierry Henry.

”Parteneriatul nostru cu UEFA îi are în centru pe fanii fotbalului din România și din toată Europa, iar implicarea noastră în UEFA EURO 2020™ este o continuare a parteneriatului pe care îl avem deja cu UEFA Champions League. În plus, ne bucurăm să facem acest parteneriat într-un moment în care fanii români se vor putea bucura de Campionatul European la ei acasă, cu ocazia celor 4 meciuri organizate anul viitor în București”, a declarat Dan Robinson, Managing Director Heineken România.

 

 

 

Diageo și PPD lansează varianta Pocket Scotch pentru 4 branduri de whisky
Diageo și PPD lansează varianta Pocket Scotch pentru 4 branduri de whisky
Diageo și PP Distributors au lansat în România varianta Pocket Scotch pentru patru dintre cele mai cunoscute branduri de whisky: J&B, Singleton,...
Agricola are o nouă imagine de brand
Agricola are o nouă imagine de brand
Agricola are o nouă imagine de brand, vizibilă la raft începând cu luna noiembrie pentru apriximativ 600 de SKU-uri din toate categoriile....
Absolut lansează ediția limitată Absolut Comeback
Absolut lansează ediția limitată Absolut Comeback
Absolut continuă seria edițiilor limitate lansate în fiecare an cu Absolut Comeback. Noua ediție limitată este realizată din 41% sticlă...
O nouă identitate vizuală pentru Cocorico
O nouă identitate vizuală pentru Cocorico
Anul acesta, după investiții de peste 50 de milioane de euro în perioada 2018-2020 în calitatea cărnii de pui, sisteme de producție, în...
Perutnina aduce în România brandul Poli
Perutnina aduce în România brandul Poli
Perutnina aduce pe piața din România brandul Poli, lansat inițial în 1974, în fosta Iugoslavie. Deși ambalajul și identitatea brandului au...
O nouă ediție a Tuborg Christmas Brew, berea cu gust special de sărbători
O nouă ediție a Tuborg Christmas Brew, berea cu gust special de sărbători
Tuborg Christmas Brew, singura bere specială de Crăciun din România, revine și în acest an pe piața locală. Ediția limitată Tuborg...