Diageo și PPD lansează varianta Pocket Scotch pentru 4 branduri de whisky

Diageo și PP Distributors au lansat în România varianta Pocket Scotch pentru patru dintre cele mai cunoscute branduri de whisky: J&B, Singleton, Johnnie Walker Red Label și Johnnie Walker Black Label. Diageo și PPD lansează varianta Pocket Scotch pentru 4 branduri de whisky

Noua inovație a producătorilor de scotch whisky nr. 1 la nivel mondial (conform IWSR 2018) oferă ocazia fanilor acestuia să se bucure de băutura preferată în cele mai spontane momente. J&B, Singleton, Johnnie Walker Red Label și Johnnie Walker Black Label Pocket Scotch 20 cl. sunt disponibile, din această toamnă, atât în marile lanțuri de magazine, cât și în comerțul de proximitate.

„Scotch-ul a fost întotdeauna despre sharing, iar Pocket Scotch face acest lucru mai ușor ca niciodată. Whisky-ul a depășit demult granițele Scoției, iar noua inovație – Pocket Scotch - oferă oamenilor care iubesc cele mai spontane momente ale vieții un nou mod de a împărți cu cei dragi whisky-ul nostru multi-premiat, oriunde i-ar duce aventura”, a declarat Mihai Chiriacescu, CEE Group Brand Manager în cadrul PP Distributors.

Prezentă pe piața din România din 2007 și parte a companiei Photos Photiades Distributors, PP Distributors România este lider în distribuția de băuturi alcoolice premium.

Împreună cu Diageo, Gruppo Campari, Jose Cuervo, San Pellegrino și alți parteneri, PP Distributors România a construit un portofoliu de băuturi premium și super premium printre care se numără mărci precum Johnnie Walker, J&B, Smirnoff, Captain Morgan, Sheridans, Jose Cuervo, Campari, Aperol, Acqua Panna, San Pellegrino și propriul său brand de vodcă, Tazovsky. Băuturile importate și distribuite de PP Distributors România sunt disponibile în toate marile lanțuri de magazine din România și în peste 15.000 de locații HoReCa din toată țara.

Cu o cifră de afaceri anuală de 340 de milioane de euro și peste 1.100 de angajați, Photos Photiades Distributors (PPD) desfășoară activități în România, Croația, Cipru și Slovenia.

Agricola are o nouă imagine de brand
Agricola are o nouă imagine de brand
Agricola are o nouă imagine de brand, vizibilă la raft începând cu luna noiembrie pentru apriximativ 600 de SKU-uri din toate categoriile....
Absolut lansează ediția limitată Absolut Comeback
Absolut lansează ediția limitată Absolut Comeback
Absolut continuă seria edițiilor limitate lansate în fiecare an cu Absolut Comeback. Noua ediție limitată este realizată din 41% sticlă...
O nouă identitate vizuală pentru Cocorico
O nouă identitate vizuală pentru Cocorico
Anul acesta, după investiții de peste 50 de milioane de euro în perioada 2018-2020 în calitatea cărnii de pui, sisteme de producție, în...
Perutnina aduce în România brandul Poli
Perutnina aduce în România brandul Poli
Perutnina aduce pe piața din România brandul Poli, lansat inițial în 1974, în fosta Iugoslavie. Deși ambalajul și identitatea brandului au...
O nouă ediție a Tuborg Christmas Brew, berea cu gust special de sărbători
O nouă ediție a Tuborg Christmas Brew, berea cu gust special de sărbători
Tuborg Christmas Brew, singura bere specială de Crăciun din România, revine și în acest an pe piața locală. Ediția limitată Tuborg...
Hochland intră în categoria de brânză proaspătă de tip cottage
Hochland intră în categoria de brânză proaspătă de tip cottage
Hochland România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața brânzeturilor, a lansat gama de brânză proaspătă de tip cottage...