O nouă identitate vizuală pentru Cocorico
Anul acesta, după investiții de peste 50 de milioane de euro în perioada 2018-2020 în calitatea cărnii de pui, sisteme de producție, în cercetare și dezvoltare, grupul Aaylex a lansat o nouă identitate vizuală pentru brandul Cocorico.
Noua identitate reprezintă o schimbare completă din punct de vedere vizual, un proces complex, inițiat încă din luna septembrie a anului trecut și realizat cu echipa lui Sascha Loebe, partener Pentagram, cea mai mare agenție de creație independentă din lume.
Brandingul Cocorico urmează să fie implementat gradual, în cadrul tuturor canalelor de comunicare, interne și externe și va fi finalizat în a doua parte a anului 2020.
“În ultimii aproape 10 ani, de când a fost lansată pe piață imaginea actuală a brandului Cocorico, schimbările au fost majore în toate direcțiile: atât din punctul de vedere al posibilităților de producție, grupul Aaylex fiind într-un proces continuu de dezvoltare, cât și din punctul de vedere al pieței și consumatorilor noștri. Ne dorim să le arătăm consumatorilor noștri adevărata valoare a cărnii de pui autentice și să le demonstrăm motivele pentru care să creadă în continuare în Cocorico”, a declarat Bogdan Stanca, Fondator & CEO Aaylex Group.