O nouă identitate vizuală pentru Cocorico

Anul acesta, după investiții de peste 50 de milioane de euro în perioada 2018-2020 în calitatea cărnii de pui, sisteme de producție, în cercetare și dezvoltare, grupul Aaylex a lansat o nouă identitate vizuală pentru brandul Cocorico. O nouă identitate vizuală pentru Cocorico

Noua identitate reprezintă o schimbare completă din punct de vedere vizual, un proces complex, inițiat încă din luna septembrie a anului trecut și realizat cu echipa lui Sascha Loebe, partener Pentagram, cea mai mare agenție de creație independentă din lume.

Brandingul Cocorico urmează să fie implementat gradual, în cadrul tuturor canalelor de comunicare, interne și externe și va fi finalizat în a doua parte a anului 2020.

“În ultimii aproape 10 ani, de când a fost lansată pe piață imaginea actuală a brandului Cocorico, schimbările au fost majore în toate direcțiile: atât din punctul de vedere al posibilităților de producție, grupul Aaylex fiind într-un proces continuu de dezvoltare, cât și din punctul de vedere al pieței și consumatorilor noștri. Ne dorim să le arătăm consumatorilor noștri adevărata valoare a cărnii de pui autentice și să le demonstrăm motivele pentru care să creadă în continuare în Cocorico”, a declarat Bogdan Stanca, Fondator & CEO Aaylex Group.

Perutnina aduce în România brandul Poli
Perutnina aduce în România brandul Poli
Perutnina aduce pe piața din România brandul Poli, lansat inițial în 1974, în fosta Iugoslavie. Deși ambalajul și identitatea brandului au...
O nouă ediție a Tuborg Christmas Brew, berea cu gust special de sărbători
O nouă ediție a Tuborg Christmas Brew, berea cu gust special de sărbători
Tuborg Christmas Brew, singura bere specială de Crăciun din România, revine și în acest an pe piața locală. Ediția limitată Tuborg...
Hochland intră în categoria de brânză proaspătă de tip cottage
Hochland intră în categoria de brânză proaspătă de tip cottage
Hochland România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața brânzeturilor, a lansat gama de brânză proaspătă de tip cottage...
P&G extinde gama Lenor și în zona de detergenți
P&G extinde gama Lenor și în zona de detergenți
Procter&Gamble a lansat detergentul Lenor, în două variante: Spring Awakening și Gold Orchid. Produsele pot fi găsite la raft sub formă...
Rebranding pentru Cosmetic Plant
Rebranding pentru Cosmetic Plant
După aproape 30 de ani, Cosmetic Plant, unul dintre cei mai importanți producători locali pe piața produselor cosmetice din România, se...
Carlsberg a lansat o nouă bere pe piața din România
Carlsberg a lansat o nouă bere pe piața din România
United Romanian Breweries Bereprod extinde portofoliul din România cu o bere fără alcool și cu un conținut caloric scăzut. „Decizia de a...