Rebranding pentru Cosmetic Plant

După aproape 30 de ani, Cosmetic Plant, unul dintre cei mai importanți producători locali pe piața produselor cosmetice din România, se relansează cu o nouă identitate și o strategie de dezvoltare pe următorii ani. Noua strategie pe termen mediu și lung se axează pe rebranding, remodelarea și extinderea portofoliului de produse, lansarea de game superioare, campanii și concepte inedite în piață. Rebranding pentru Cosmetic Plant

Potrivit noii strategii de business, câteva dintre obiectivele principale ale companiei sunt repoziționarea brandului Cosmetic Plant în segmentul de consum de produse cosmetice din ingrediente naturale, remodelarea structurală a portofoliului și redesign-ul ambalajelor, precum și dublarea cotei de piață în următorii trei ani.

”Pentru a fi în acord cu cerințele pieței și cu nevoile consumatorilor, am definit o nouă strategie de business care să țină pasul cu evoluția companiei și dinamica pieței. În urma cercetărilor calitative și cantitative pe care le-am derulat în ultima perioadă, am conceput relansarea portofoliului de produse și, pentru a susține implementarea noii strategii de business pe următorii ani, am făcut investiții în retehnologizare din resurse proprii, dar și prin accesarea de fonduri europene. Cu noile game de produse țintim o creștere anuală a cifrei de afaceri de cel puțin 10%, ceea ce ar menține trendul ascendent din ultimii ani”, afirmă Susana Laszlo, co-acționar Cosmetic Plant.

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai importanți producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca, compania deține un portofoliu de peste 120 de produse și a raportat pentru anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 2,5 milioane de euro.

 

Carlsberg a lansat o nouă bere pe piața din România
Carlsberg a lansat o nouă bere pe piața din România
United Romanian Breweries Bereprod extinde portofoliul din România cu o bere fără alcool și cu un conținut caloric scăzut. „Decizia de a...
Specialitățile de ciocolată Ferrero s-au întors la raft
Specialitățile de ciocolată Ferrero s-au întors la raft
Ferrero România, filiala locală a grupului italian cu acelaşi nume, readuce pe piață la începutul toamnei specialitățile Ferrero Rocher, Mon...
Alexandrion Group aduce pe piața locală Glenfiddich Grand Cru
Alexandrion Group aduce pe piața locală Glenfiddich Grand Cru
Alexandrion Group a lansat pe piața românească Glenfiddich Grand Cru, un single malt în ediție limitată, maturat timp de 23 de ani în butoaie...
Mixuri de fructe de la Milupa
Mixuri de fructe de la Milupa
Părinţii au acum un nou aliat: Mixul de Fructe de la Milupa, în 5 combinaţii de gusturi savuroase. Mixurile de Fructe de la Milupa fără zahăr...
URBB lansează berea românească Bucur
URBB lansează berea românească Bucur
Bucur – bere de bulevard este o bere de calitate, poziționată în segmentul super premium, care îmbină cu eleganță tradiția și...
Farmec relansează gama Gerovital Plant
Farmec relansează gama Gerovital Plant
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama Gerovital Plant aducând îmbunătățiri aduse formulei, designului și...