P&G extinde gama Lenor și în zona de detergenți

Procter&Gamble a lansat detergentul Lenor, în două variante: Spring Awakening și Gold Orchid. Produsele pot fi găsite la raft sub formă lichidă sau pudră, dar și în varianta Allin1Pods. Acestea curăță eficient hainele, le oferă un parfum special și protejează culorile la fiecare spălare. Noul detergent se potrivește perfect cu balsamul de rufe Lenor. P&G extinde gama Lenor și în zona de detergenți

Gigantul american Procter&Gamble a obținut un ajutor de la stat în valoare de 29,05 milioane de lei, sumă care va finanța construcția noii fabrici din Urlați, județul Prahova, unde vor fi produși detergenți pentru spălat rufe de tip capsulă din gama Ariel și Lenor. În urma acestei investiții vor fi create aproximativ 120 de noi locuri de muncă în primii doi ani de funcționare a fabricii.

P&G mai deține pe plan local o fabrică de produse pentru îngrijirea părului, inaugurată în anul 2010 în urma unei investiții inițiale de 100 de milioane de dolari, unitate care a devenit între timp centru de export. În fabrica de șampoane de la Urlați lucrează aproximativ 300 de oameni, iar 90% din volume sunt livrate pe piețele externe. Aici se produc șampoane Head & Shoulders și Pantene pentru piețe mari din regiune, precum Rusia și Turcia. Terenul pe care este construită fabrica are o suprafață de 25 de hectare, unitatea ocupând efectiv 6 hectare.

 

Rebranding pentru Cosmetic Plant
Rebranding pentru Cosmetic Plant
După aproape 30 de ani, Cosmetic Plant, unul dintre cei mai importanți producători locali pe piața produselor cosmetice din România, se...
Carlsberg a lansat o nouă bere pe piața din România
Carlsberg a lansat o nouă bere pe piața din România
United Romanian Breweries Bereprod extinde portofoliul din România cu o bere fără alcool și cu un conținut caloric scăzut. „Decizia de a...
Specialitățile de ciocolată Ferrero s-au întors la raft
Specialitățile de ciocolată Ferrero s-au întors la raft
Ferrero România, filiala locală a grupului italian cu acelaşi nume, readuce pe piață la începutul toamnei specialitățile Ferrero Rocher, Mon...
Alexandrion Group aduce pe piața locală Glenfiddich Grand Cru
Alexandrion Group aduce pe piața locală Glenfiddich Grand Cru
Alexandrion Group a lansat pe piața românească Glenfiddich Grand Cru, un single malt în ediție limitată, maturat timp de 23 de ani în butoaie...
Mixuri de fructe de la Milupa
Mixuri de fructe de la Milupa
Părinţii au acum un nou aliat: Mixul de Fructe de la Milupa, în 5 combinaţii de gusturi savuroase. Mixurile de Fructe de la Milupa fără zahăr...
URBB lansează berea românească Bucur
URBB lansează berea românească Bucur
Bucur – bere de bulevard este o bere de calitate, poziționată în segmentul super premium, care îmbină cu eleganță tradiția și...