Absolut lansează ediția limitată Absolut Comeback
Absolut continuă seria edițiilor limitate lansate în fiecare an cu Absolut Comeback. Noua ediție limitată este realizată din 41% sticlă reciclată. Cu ocazia acestei lansări, Absolut încurajează reciclarea și susține un stil de viață sustenabil. Mesajul ediției de anul acesta este de a susține o lume circulară, în care resursele pot fi refolosite într-o formă nouă astfel încât economiile locale, comunitățile și ecosistemele să aibă de câștigat.
Designul ediției limitate Absolut Comeback ilustrează circuitul resurselor în natură și încurajează reciclarea prin puterea exemplului. La fel ca toate sticlele Absolut, sticla în ediție limitată este creată în orășelul Åhus din Suedia și produsă din 41% sticlă reciclată.
Ediția limitată Absolut Comeback poate fi găsită începând din data de 18 noiembrie în hypermarketurile Carrefour și Carrefour Market din București și din țară, în rețelele Kaufland și Cora, precum și în toate magazinele Mega Image și Mega Image Concept Store, în limita stocului disponibil.
Absolut face parte din grupul Pernod Ricard, fiind produsă în Åhus, sudul Suediei. Pernod Ricard este co-liderul mondial al vinurilor şi băuturilor spirtoase, creat în 1975 de fuziunea dintre Ricard şi Pernod. Pe piața din România, compania a raportat pentru anul financiar 2018 o cifră de afaceri de 174,5 milioane de lei, în creștere cu 16% față de anul precedent.