Agricola are o nouă imagine de brand

Agricola are o nouă imagine de brand, vizibilă la raft începând cu luna noiembrie pentru apriximativ 600 de SKU-uri din toate categoriile. Agricola a demarat încă din 2018 proiectul de repoziționare și redesenare a brandului, ca urmare a unei ample cercetări în colaborare cu BrandTailors. Noul slogan este ’’Împreună, la masă’’, iar toate categoriile de produse Agricola au acum un concept de brand comun, unitar, definit în jurul esenței brandului: mâncare gătită, autenticitate și savoare. Poziționându-se în piață ca fiind ‘’suporterul mâncării gătite în stilul tău’’, Agricola promite să readucă familiile de români în jurul meselor bogate și sănătoase. Agricola are o nouă imagine de brand

Noua imagine Agricola va fi dezvăluită consumatorilor, clienților și partenerilor printr-o campanie de ATL care va demara în 2020. Dezvoltată pe baza unui concept creativ al Agenției WOPA sub sloganul ’’Cine mănâncă împreună rămâne împreună’, aceasta va fi susținută printr-o comunicare in-store și de PR.

În același timp, Agricola pune accentul pe creșterea transparenței companiei în relaționarea cu consumatorii săi. Pe baza studiului iVox realizat anul acesta și citat de companie, s-a constatat că, deși carnea de pui este cel mai consumat tip de carne din România, 9 din 10 români cred că produsele de pe piață sunt injectate cu hormoni de creștere, antibiotic și coloranți. “În contextul în care alimentația puilor Agricola este formată 100% din nutrețuri naturale, suplimentar, această practică este strict interzisă la nivel european. Agricola încearcă astfel informarea publicului prin acțiunile brandului, alături de specialiști din diverse domenii (interviuri cu specialiști din industria alimentară animală, sociologi și psihologi dar și medici nutritioniști), pentru demitizarea acestor concepte, având scop final educarea oamenilor. Transparența face parte din valorile de bază ale brandului”, a subliniat Grigore Horoi, Președintele Agricola.

 



 

Absolut lansează ediția limitată Absolut Comeback
Absolut lansează ediția limitată Absolut Comeback
Absolut continuă seria edițiilor limitate lansate în fiecare an cu Absolut Comeback. Noua ediție limitată este realizată din 41% sticlă...
O nouă identitate vizuală pentru Cocorico
O nouă identitate vizuală pentru Cocorico
Anul acesta, după investiții de peste 50 de milioane de euro în perioada 2018-2020 în calitatea cărnii de pui, sisteme de producție, în...
Perutnina aduce în România brandul Poli
Perutnina aduce în România brandul Poli
Perutnina aduce pe piața din România brandul Poli, lansat inițial în 1974, în fosta Iugoslavie. Deși ambalajul și identitatea brandului au...
O nouă ediție a Tuborg Christmas Brew, berea cu gust special de sărbători
O nouă ediție a Tuborg Christmas Brew, berea cu gust special de sărbători
Tuborg Christmas Brew, singura bere specială de Crăciun din România, revine și în acest an pe piața locală. Ediția limitată Tuborg...
Hochland intră în categoria de brânză proaspătă de tip cottage
Hochland intră în categoria de brânză proaspătă de tip cottage
Hochland România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața brânzeturilor, a lansat gama de brânză proaspătă de tip cottage...
P&G extinde gama Lenor și în zona de detergenți
P&G extinde gama Lenor și în zona de detergenți
Procter&Gamble a lansat detergentul Lenor, în două variante: Spring Awakening și Gold Orchid. Produsele pot fi găsite la raft sub formă...