O nouă gamă de produse Fa

Henkel lansează o nouă gamă de produse sub brandul Fa, denumită Island Vibes, care are la bază arome inspirate de trei destinații: Hawaii, Fiji și Bali. O nouă gamă de produse Fa

Gelul de duș Hawaii Love este infuzat cu aromă de ananas și flori frangipani, gelul de duș și deodorantul Fiji Dream poartă aroma pepenelui verde, combinată cu ylang ylang, iar fructul de mango este combinat cu vanilie pentru a crea parfumul fructat al gelului de duș Bali Kiss.

Alături de crema de duș, gama Fa Bali Kiss include și un scrub de corp potrivit pentru uz zilnic. Întreaga gamă Fa Island Vibes conține produse certificate vegan.

Prezentarea generală a produselor din gamă cuprinde: gel de duș Fa Hawaii Love, 250 ml, preț: 10,08 lei; gel de duș Fa Fiji Dream, 250 ml, preț: 10,08 lei; deodorant invizibil Fa Fiji Dream, 150 ml, preț: 9,69 lei; gel de duș Fa Bali Kiss, 250 ml, preț: 10,08 lei; deodorant invizibil Fa Bali Kiss; 150 ml, preț: 9,69 lei; deodorant roll-on Fa Bali Kiss, 50 ml, preț: 10.38 lei.

Produse noi în portofoliul Häagen Dazs
Produse noi în portofoliul Häagen Dazs
Häagen Dazs a lansat și pe piața din România noua sa gamă de produse de impuls Häagen Dazs Stick, produse adecvate consumului out-of-home....
Ursus Breweries lansează berea japoneză Asahi Super Dry
Ursus Breweries lansează berea japoneză Asahi Super Dry
Ursus Breweries își extinde portofoliul prin lansarea oficială a berii japoneze numărul 1 în lume Asahi Super Dry pe piața locală. Aceasta...
Ronaldo, ambasadorul noii campanii Snickers
Ronaldo, ambasadorul noii campanii Snickers
Celebrul fotbalist Ronaldo este ambasadorul noii campanii Snickers. Brazilianul a atras atenția asupra campaniei, atunci când, în timp ce viziona...
O nouă lansare sub brandul Kreskova
O nouă lansare sub brandul Kreskova
Alexandrion Group extinde portofoliul brandului Kreskova prin lansarea unui nou produs dedicat segmentului standard: Vodka Kreskova 40%....
"Start la mișcare cu Tedi" ajunge în școli și atrage noi susținători
"Start la mișcare cu Tedi”, programul lansat de Maspex România în decembrie 2017, continuă să transmită copiilor mesajul de a face sport și...
Gama de produse tradiționale Danone, în ambalaje noi
Gama de produse tradiționale Danone, în ambalaje noi
Danone România, sub motto-ul “Redescoperim ce este bun”, își invită consumatorii să aleagă lucrurile care îi fac să se simtă bine și,...