Heinz a demarat prima campanie integrata de comunicare din Romania | Progresiv

Prima campanie de comunicare integrata initiata pentru brandul Heinz in Romania a demarat in octombrie si se desfasoara pe parcursul a doua luni.
Campania include promovare pentru gama de ketchup pe cele mai importante statii TV, materiale de informare in presa scrisa si in mediul online, promotii si activari in-store. Heinz a demarat prima campanie integrata de comunicare din Romania

Obiectivul principal al campaniei este informarea consumatorilor despre valorile care diferentiaza si care au facut Heinz sa devina brandul de ketchup numarul 1 in lume: gustul unic, ingredientele 100% naturale, lipsa conservantilor, a colorantilor artificiali, a agentilor de ingrosare si a aromelor artificiale.
Produsele Heinz sunt distribuite pe piata din Romania de catre Nordic Import Export, incepand cu anul 2009.

Recent, distribuitorul a anuntat si extinderea portofoliului sau de produse premium cu o noua gama de sosuri pentru paste Heinz . Produse dupa retete autentice italienesti, fara conservanti sau coloranti, noile sosuri Heinz  sunt disponibile in trei sortimente: Sos pentru Spaghete Bolognese, Sos pentru paste cu ardei si Sos Italian cu usturoi si busuioc, ambalate in borcane de sticla de 500g.

 

ghiozdan rechizite inceperea scolii
eMAG: Clienții plătesc aproximativ 400 de lei pentru un ghiozdan complet echipat
În pragul noului an școlar cele mai căutate articole devin rechizitele, încălțămintea, dar și accesoriile precum ceasurile inteligente cu...
paco supermarkets inaugurare magazin paunesti, vrancea
Paco Supermarkets își extinde prezența în mediul rural din Vrancea
Paco Supermarkets continuă investițiile în expansiune și a inaugurat în începutul lunii septembrie magazinul cu numărul 18, în comuna...
Cristian Salceanu
Cristian Sălceanu pleacă de la conducerea Sezamo
Supermarketul online Sezamo anunță plecarea lui Cristian Sălceanu din funcția de Country Director. Cristian Sălceanu, care preluase conducerea...
ordin ANPC de combatere a fenomenului de shrinkflation
Retailerii, obligați să marcheze la raft produsele cu gramaj redus și preț neschimbat
Un ordin al președintelui ANPC reglementează situația în care gramajul produselor este redus astfel încât prețul să fie menținut la fel....
Auchan Exigent Plaza deschidere supermarket e mari dimensiuni
Auchan inaugurează un nou supermarket de mari dimensiuni în București
Auchan continuă strategia de dezvoltare pe segmentul de proximitate și a inaugurat un nou supermarket de mari dimensiuni în Capială, ajungând...
Borsec cel mai iubit brand romanesc
Borsec, votat pentru a zecea oară „cel mai puternic brand românesc”
Borsec este liderul brandurilor românești, pentru a zecea oară, potrivit studiului BrandRo, realizat de Unlock Research. Studiul măsoară puterea...