Heinz a demarat prima campanie integrata de comunicare din Romania | Progresiv
Prima campanie de comunicare integrata initiata pentru brandul Heinz in Romania a demarat in octombrie si se desfasoara pe parcursul a doua luni.
Campania include promovare pentru gama de ketchup pe cele mai importante statii TV, materiale de informare in presa scrisa si in mediul online, promotii si activari in-store.
Obiectivul principal al campaniei este informarea consumatorilor despre valorile care diferentiaza si care au facut Heinz sa devina brandul de ketchup numarul 1 in lume: gustul unic, ingredientele 100% naturale, lipsa conservantilor, a colorantilor artificiali, a agentilor de ingrosare si a aromelor artificiale.
Produsele Heinz sunt distribuite pe piata din Romania de catre Nordic Import Export, incepand cu anul 2009.
Recent, distribuitorul a anuntat si extinderea portofoliului sau de produse premium cu o noua gama de sosuri pentru paste Heinz . Produse dupa retete autentice italienesti, fara conservanti sau coloranti, noile sosuri Heinz sunt disponibile in trei sortimente: Sos pentru Spaghete Bolognese, Sos pentru paste cu ardei si Sos Italian cu usturoi si busuioc, ambalate in borcane de sticla de 500g.