Transylvania Beer, premiată la The European Beer Challenge Londra 2020

HB Traditional Brewery, producătorul Transylvania Beer, a fost premiat la The European Beer Challenge Londra 2020, cea mai importantă competiție de bere din Europa. Producătorul a câștigat trei premii la European Beer Challenge 2020, care constau în aur pentru Amber Delight, argint pentru After Dark și bronz pentru HAB. Transylvania Beer, premiată la The European Beer Challenge Londra 2020

„European Beer Challenge este o competiție extrem de strictă, astfel că este o onoare enormă, fiind singura bere românească premiată pentru toate sortimentele din portofoliu. Acesta este cel mai înalt nivel de recunoaștere din industrie - Oscarurile lumii berii", a declarat Adrian Handrău, fondatorul HB Traditional Brewery.

London County Hall a găzduit degustarea finală pe 24 noiembrie, anul trecut. Printre judecători s-au numărat reprezentanți de marcă ai hotelului The Ritz, Bibendum și Venus Wine & Spirit Merchants PLC. Mii de eșantioane din 39 de țări s-au luptat umăr la umăr. Printre participanții cu profil înalt s-au numărat Brouwerij Van Steenberge, Hertog Jan, Tommy's Brewing Company, Privatbrauerei Waldhaus și Brasserie du Mont-Blanc.

Îmbrățișând principiile de producție ale unei rețete de origine bavareză de abație, Transylvania este singura bere românească doppelbock. O fuziune de tradiție, calitate și ingrediente naturale, toate desăvârșite în gustul echilibrat al berii Lager, care se regăsește în trei sortimente, Amber Delight (bere ambră), After Dark (bere neagră) și HAB (bere blondă).

 

O nouă identitate vizuală pentru vinurile spumante Millennium
O nouă identitate vizuală pentru vinurile spumante Millennium
Crama The Iconic Estate, parte a Alexandrion Group, revelează noua identitate vizuală a gamei Millennium, care ilustrează într-o manieră...
Oreo, ediție limitată în colaborare cu Lady Gaga
Oreo, ediție limitată în colaborare cu Lady Gaga
Inspirată de „Chromatica”, albumul de succes din 2020, și realizată în colaborare cu superstarul mondial și filantrop Lady Gaga, noua...
O nouă campanie de la Farmec
O nouă campanie de la Farmec
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, lansează campania promoțională la nivel național „Atinge cu încredere tot ce ți-ai...
Mars lansează o campanie dedicată inegalității de gen
Mars lansează o campanie dedicată inegalității de gen
În contextul în care inegalitatea de gen este o temă de actualitate în lume, dar și în România, unde este în continuare nevoie de...
Design nou pentru Nescafé
Design nou pentru Nescafé
2021 vine cu o nouă imagine pentru cafeaua solubilă Nescafé. Începând cu această lună, compania lansează etichete noi pentru întreaga linie...
Prima campanie integrată din România pentru un produs cu Indicație Geografică Protejată - Salam de Sibiu IGP
Prima campanie integrată din România pentru un produs cu Indicație Geografică Protejată - Salam de Sibiu IGP
Reprezentanții Asociației Producătorilor de Salam de Sibiu (APSS) prezintă în premieră pentru România prima campanie a unui produs încadrat...