Prima campanie integrată din România pentru un produs cu Indicație Geografică Protejată - Salam de Sibiu IGP

Reprezentanții Asociației Producătorilor de Salam de Sibiu (APSS) prezintă în premieră pentru România prima campanie a unui produs încadrat într-un sistem de calitate European, făcând cunoscută povestea Salamului de Sibiu publicului larg. Salamul de Sibiu - Indicație Geografică Protejată este primul produs românesc din categoria carne procesată recunoscut în 2016 cu distincția europeană a calității IGP, iar campania face parte din proiectul european de promovare „Enjoy it’s from Europe” desfășurat în perioada 22 ianuarie – 19 februarie 2021. Prima campanie integrată din România pentru un produs cu Indicație Geografică Protejată - Salam de Sibiu IGP

„Salam de Sibiu IGP - Gust European desăvârșit” este o campanie integrată de marketing care implică o componentă Social Media dar și de digital și include ca livrabile 2 spoturi TV. Spoturile publicitare mizează pe afectiv și surprind meșteșuguri vechi asociate momentelor esențiale ale producerii acestui salam, purtându-ne cu emoție prin povestea oamenilor care zi de zi duc mai departe tradiția realizării celui mai titrat salam din România.

9 februarie este ziua în care Salamul de Sibiu a fost recunoscut ca Indicație geografică Protejată prin înscrierea în Registrul European al denumirilor de origine și al indicațiilor geografice protejate, din acest motiv pe 9 februarie 2021 cele 8 posturi TV incluse în campanie vor difuza în prime-time clipul campaniei de 60'' ca celebrare a notorietății acestui produs atât de iubit de consumatorii din România și din întreaga lume.

Campania aduce în prim-plan calitățile intrinseci ale produsului ca rezultat al faptului că de mai bine de 100 de ani, mâini dibace meșteșugesc Salamul de Sibiu. Dincolo de aspectele tehnologice distincte, priceperea meșterilor își păstrează peste timp relevanța în procesul de fabricație al Salamului de Sibiu, multe dintre etapele de producție efectuându-se și astăzi manual.

Din Asociaţia Producătorilor de Salam de Sibiu fac parte producătorii Agricola Bacău, Scandia Sibiu, Salsi Sinaia parte din grupul Angst, Cris-Tim (Recunoștință Filipeștii de Pădure) care produce la fabrica din Prahova salamul de Sibiu, Aldis cu fabrica din Călăraşi şi producătorul Reinert.

SanoVita lansează platforma de comunicare ”Zi de zi mai bine”
SanoVita lansează platforma de comunicare ”Zi de zi mai bine”
SanoVita, principalul producător și distribuitor de alimente de origine vegetală din România, cu o prezență de peste 25 de ani pe piață,...
Un nou sortiment de detergent Asevi Max
Un nou sortiment de detergent Asevi Max
În completarea gamei detergenților de rufe Asevi Max, Pons lansează Asevi Max Higiene, un sortiment ce combină curățarea eficientă a...
Primul vin super-premium Villa Vinèa
Primul vin super-premium Villa Vinèa
Crama Villa Vinèa anunță lansarea Argilla, primul vin superpremium din portofoliul său, un asamblaj din 3 soiuri de struguri, dintre care 2...
TopGel lansează prima napolitană cu gust de cozonac
TopGel lansează prima napolitană cu gust de cozonac
TopGel a lansat în prag de sărbători un nou sortiment de napolitane TopWafers cu aromă de cozonac. Lansarea noului sortiment de napolitane a...
Alka lansează Soocitzi
Alka lansează Soocitzi
Soocitzi este un brand strategic din portofoliul Alka care face parte din categoria de snack-uri sărate și coapte. Gama a fost lansată din...
FINALIST PROGRESIV AWARDS 2021: Birra Moretti, produs nou marca Heineken
FINALIST PROGRESIV AWARDS 2021: Birra Moretti, produs nou marca Heineken
Birra Moretti, noul produs lansat de Heineken la începutul anului, este o bere făcută în mod tradițional, fiind rezultatul unui proces de...