SanoVita lansează platforma de comunicare ”Zi de zi mai bine”

SanoVita, principalul producător și distribuitor de alimente de origine vegetală din România, cu o prezență de peste 25 de ani pe piață, lansează platforma de comunicare ”Zi de zi mai bine”, care este și noul slogan al brandului. ”Zi de zi mai bine” este un angajament de a fi aproape de toți cei care vor să își îmbunătățească stilul de viață și implicit dieta și de a-i încuraja să adopte, pas cu pas, obiceiuri sănătoase. Noua viziune este exprimată și în primul spot TV al brandului, difuzat pe majoritatea canalelor de televiziune. SanoVita lansează platforma de comunicare ”Zi de zi mai bine”

„De peste 25 de ani, SanoVita pune la dispoziția românilor nu doar o gamă variată de produse alimentare sănătoase, ci și informații bine documentate despre nutriție, sfaturi de la specialiști pentru un stil de viață mai echilibrat și rețete utile. Zi de zi mai bine este o convingere că „mai binele” este întotdeauna posibil și că ține de fiecare dintre noi să avem o viață mai bună și să trăim mai sănătos. Este totodată un mod de a acționa – marile schimbări încep cu pași mici și continuă cu formarea de obiceiuri sănătoase. Și, nu în ultimul rând, Zi de zi mai bine este și modul în care acționăm la nivel de companie. Suntem motivați de progres – nu doar pe plan operațional, ci și în viața consumatorilor noștri”, a declarat Mircea Stoica, Director General SanoVita.

Campania de lansare a noii platforme de comunicare Zi de zi mai bine este prevăzută pentru 9 săptămâni, urmând să fie susținută pe tot parcursul anului 2021, cu declinări pe toate canalele de comunicare. Spotul TV de 20 de secunde va rula pe majoritatea canalelor de televiziune, în paralel cu campania online. 

Spotul introduce și noul portofoliu BIO SanoVita. Gama BIO este o confirmare a angajamentului brandului de a oferi consumatorilor din ce în ce mai multe opțiuni sănătoase și gustoase, în spiritul Zi de zi mai bine.  

Un nou sortiment de detergent Asevi Max
Un nou sortiment de detergent Asevi Max
În completarea gamei detergenților de rufe Asevi Max, Pons lansează Asevi Max Higiene, un sortiment ce combină curățarea eficientă a...
Primul vin super-premium Villa Vinèa
Primul vin super-premium Villa Vinèa
Crama Villa Vinèa anunță lansarea Argilla, primul vin superpremium din portofoliul său, un asamblaj din 3 soiuri de struguri, dintre care 2...
TopGel lansează prima napolitană cu gust de cozonac
TopGel lansează prima napolitană cu gust de cozonac
TopGel a lansat în prag de sărbători un nou sortiment de napolitane TopWafers cu aromă de cozonac. Lansarea noului sortiment de napolitane a...
Alka lansează Soocitzi
Alka lansează Soocitzi
Soocitzi este un brand strategic din portofoliul Alka care face parte din categoria de snack-uri sărate și coapte. Gama a fost lansată din...
FINALIST PROGRESIV AWARDS 2021: Birra Moretti, produs nou marca Heineken
FINALIST PROGRESIV AWARDS 2021: Birra Moretti, produs nou marca Heineken
Birra Moretti, noul produs lansat de Heineken la începutul anului, este o bere făcută în mod tradițional, fiind rezultatul unui proces de...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Nivea Cellular Cushion 3in1
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Nivea Cellular Cushion 3in1
Nivea Cellular Cushion 3in1 este pionierul unui nou segment în categoria de produse pentru îngrijirea tenului ce adresează o nevoie accentuată...