TopGel lansează prima napolitană cu gust de cozonac

TopGel a lansat în prag de sărbători un nou sortiment de napolitane TopWafers cu aromă de cozonac. Lansarea noului sortiment de napolitane a fost suținută prin două campanii de marketing dedicate pe platformele www.topgel.ro/napolitana-cu-gust-de-cozonac și Tik Tok. Toți consumatorii care au comandat noul sortiment TopWafers au intrat automat în cursa pentru premii: electrocasnice și produse TopWafers. TopGel lansează prima napolitană cu gust de cozonac

Napolitanele TopWafers cu gust de cozonac se pot găsi în comerțul tradițional, dar și în comerțul online, pe platforma eMAG, în varianta bucket (900gr).

TopGel este unul dintre cei mai mari producători români de înghețată și se află în top 3 jucători de pe piața de înghețată din România, cu o cotă de piață de 15% din punctul de vedere al volumului. Compania deține o unitate de producție în comuna Cârcea, în apropierea orașului Craiova, care include 9 linii de producție de înghețată și 6 linii dedicate produselor de patiserie.
 

Alka lansează Soocitzi
Alka lansează Soocitzi
Soocitzi este un brand strategic din portofoliul Alka care face parte din categoria de snack-uri sărate și coapte. Gama a fost lansată din...
FINALIST PROGRESIV AWARDS 2021: Birra Moretti, produs nou marca Heineken
FINALIST PROGRESIV AWARDS 2021: Birra Moretti, produs nou marca Heineken
Birra Moretti, noul produs lansat de Heineken la începutul anului, este o bere făcută în mod tradițional, fiind rezultatul unui proces de...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Nivea Cellular Cushion 3in1
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Nivea Cellular Cushion 3in1
Nivea Cellular Cushion 3in1 este pionierul unui nou segment în categoria de produse pentru îngrijirea tenului ce adresează o nevoie accentuată...
Finalist Progresiv Awards: Fairy Extra+ lansat de Procter & Gamble
Finalist Progresiv Awards: Fairy Extra+ lansat de Procter & Gamble
Fairy Extra+ este un nou produs lansat de Procter & Gamble, ce are o formulă revoluționară cu până la 50% mai rapidă în eliminarea grăsimii...
FINALIST PROGRESIV AWARDS 2021: Coca-Cola HBC România, investiție de 9,8 mil. euro într-o linie nouă de îmbuteliere PET
FINALIST PROGRESIV AWARDS 2021: Coca-Cola HBC România, investiție de 9,8 mil. euro într-o linie nouă de îmbuteliere PET
Coca-Cola HBC România a investit 9,8 milioane de euro în înlocuirea unei linii de îmbuteliere PET în fabrica de la Timișoara, în perioada...
FINALIST PROGRESIV AWARDS 2021: Lidl, retailerul cu cele mai sustenabile clădiri din România
FINALIST PROGRESIV AWARDS 2021: Lidl, retailerul cu cele mai sustenabile clădiri din România
Anul acesta, Lidl România a primit certificarea BREEAM pentru alte două clădiri din portofoliul său, după ce în 2019 magazinului din cartierul...