Finalist Progresiv Awards: Fairy Extra+ lansat de Procter & Gamble
20 decembrie 2020
|
Fairy Extra+ este un nou produs lansat de Procter & Gamble, ce are o formulă revoluționară cu până la 50% mai rapidă în eliminarea grăsimii dificile față de toate celelalte produse Fairy din România.
Fairy Extra+ are o formulă creată special pentru a produce spumă de la început și pentru a continua să facă spumă pe măsură ce este utilizat, distrugând grăsimea, urmele de mâncare greu de curățat.
De asemenea, ajută la evitarea depunerii ulterioare a grăsimii, astfel încât vasele să se clătească mai ușor de fiecare dată. Noul produs este disponibil în trei variante: citrice, liliac și fructe de pădure roșii.
FINALIST PROGRESIV AWARDS 2021: Coca-Cola HBC România, investiție de 9,8 mil. euro într-o linie nouă de îmbuteliere PET
Coca-Cola HBC România a investit 9,8 milioane de euro în înlocuirea unei linii de îmbuteliere PET în fabrica de la Timișoara, în perioada...
FINALIST PROGRESIV AWARDS 2021: Lidl, retailerul cu cele mai sustenabile clădiri din România
Anul acesta, Lidl România a primit certificarea BREEAM pentru alte două clădiri din portofoliul său, după ce în 2019 magazinului din cartierul...
Hell Energy în ediție limitată de iarnă
Hell Energy, liderul pieței de băuturi energizante din România, lansează luna aceasta tradiționala ediție limitată Ice Cool, dar cu arome și...
Henkel relansează gama Syoss
De la formulă la ambalaje, întreaga gamă de îngrijire a părului marca Syoss primește o nouă imagine. Relansarea pune accentul pe noi texturi...
Vin în ediție limitată de la Villa Vinèa
Crama transilvăneană Villa Vinèa anunță lansarea Argilla, primul vin superpremium din portofoliul său, un asamblaj din 3 soiuri de struguri,...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Schweppes targetează consumatorii adulți cu o nouă aromă
După aroma de Mandarin, Coca Cola HBC România extinde gama Schweppes cu o nouă aromă, cea de rodie. Prima băutură răcoritoare cu aromă de...