FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > FINALIST PROGRESIV AWARDS: Schweppes targetează consumatorii adulți cu o nouă aromă

FINALIST PROGRESIV AWARDS: Schweppes targetează consumatorii adulți cu o nouă aromă

După aroma de Mandarin, Coca Cola HBC România extinde gama Schweppes cu o nouă aromă, cea de rodie. Prima băutură răcoritoare cu aromă de rodie din categoria SSD se integrează în elementul Schweppes, având aceeași poziționare cu restul aromelor din portofoliu.

Aroma de rodie este una non-tonică, sofisticată și distinctivă, cu gust special, creată îndeosebi pentru targetul de consumatori adulți.

Schweppes este unul dintre principalele branduri din portofoliul de băuturi răcoritoare Coca-Cola HBC România, fiind lider incontestabil cu o creștere de două zecimale an de an. În 2020, în ciuda contextului, Schweppes a crescut cu 7% volum de vânzări în retail comparativ cu 2019.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content