Orkla Foods România intră pe segmentul produselor plant based
2 decembrie 2020
|
Orkla Foods România, parte a grupului norvegian Orkla, a lansat pe piața locală brandul Naturli'. Prin această mișcare, producătorul intră pe piața produselor din plante, un segment aflat pe o pantă ascendentă în ultima perioadă.
Portofoliul Naturli' disponibil pe piața locală cuprinde 17 produse: 3 tartinabile (Naturli’ Vegan Spreadable, Naturli’ Vegan Block și Naturli’ Fruitable), 6 alternative vegetale pentru lapte (din migdale, din migdale neînduclit, din ovăz, din orez, din soia și Barista), 2 pizza vegane (Naturli’ Capriciossa și Naturli’ Mexicana) și 6 produse în zona de alternative vegetale pentru carne (burgeri vegetali, tocată vegetală, tocată vegetală modelabilă, schnitzel vegetal, falafel și chifteluțe vegetale).
Campanie promoțională de la Rama
Aquila, unic importator și distribuitor în România al produselor companiei Upfield, organizează împreună cu agenția Just Snap o campanie...
Noutăți în portofoliul Klintensiv
Klintensiv își extinde gama de produse și lansează Klintensiv Servețel Dezinfectant Mâini. Produsul ambalat individual este îmbibat cu...
Maresi lansează Findus Green Cuisine
Findus, unul dintre cele mai cunoscute branduri europene de produse congelate, a lansat Green Cuisine, o gamă de produse vegane pe bază de făină...
Zuzu își extinde portofoliul de kefir
Zuzu, brandul numărul 1 al companiei Albalact, lansează noul kefir modern cu 11 culturi vii active și combinații inedite de gusturi. Gama Zuzu...
La Strada lansează o gamă de deserturi
La Strada, brand din portofoliul Macromex, își extinde gama de produse și lansează Contemporary Desserts, o colecție a celor mai îndrăgite...
Artesana are o nouă identitate vizuală
Artesana International, producătorul lactatelor 100% românești, Artesana, a început livrarea produselor cu noile etichete în lanțurile mari de...