Campanie promoțională de la Rama

Aquila, unic importator și distribuitor în România al produselor companiei Upfield, organizează împreună cu agenția Just Snap o campanie promoțională la nivel național pentru produsele Rama, oferind consumatorilor șansa de a câștiga vouchere eMAG în valoare de 300 lei sau marele premiu, 5.000 lei. Pentru a se înscrie în campanie, participanții trebuie să cumpere trei produse din gama Rama și să înregistreze bonul fiscal până la data de 20 decembrie pe site-ul ramapromo.ro. Campanie promoțională de la Rama

Noutatea vine din utilizarea tehnologiei JustSnap, pe bază de Machine Learning, care pune la dispoziția companiilor un Hub de Validare digitală a campaniilor precum și un Consumer Journey total digitalizat din momentul înscrierii bonului și până la premierea finală. După validare, câștigătorii intră imediat în posesia e-voucherului, prin intermediul adresei de e-mail. Astfel, sunt minimizate costurile de logistică și, în același timp, prin rapoartele primite se monitorizează în timp real KPI-i campaniei și se pot face ajustări strategice și de implementare.

Noutăți în portofoliul Klintensiv
Noutăți în portofoliul Klintensiv
Klintensiv își extinde gama de produse și lansează Klintensiv Servețel Dezinfectant Mâini. Produsul ambalat individual este îmbibat cu...
Maresi lansează Findus Green Cuisine
Maresi lansează Findus Green Cuisine
Findus, unul dintre cele mai cunoscute branduri europene de produse congelate, a lansat Green Cuisine, o gamă de produse vegane pe bază de făină...
 Zuzu își extinde portofoliul de kefir
Zuzu își extinde portofoliul de kefir
Zuzu, brandul numărul 1 al companiei Albalact, lansează noul kefir modern cu 11 culturi vii active și combinații inedite de gusturi. Gama Zuzu...
La Strada lansează o gamă de deserturi
La Strada lansează o gamă de deserturi
La Strada, brand din portofoliul Macromex, își extinde gama de produse și lansează Contemporary Desserts, o colecție a celor mai îndrăgite...
 Artesana are o nouă identitate vizuală
Artesana are o nouă identitate vizuală
Artesana International, producătorul lactatelor 100% românești, Artesana, a început livrarea produselor cu noile etichete în lanțurile mari de...
Napolact își extinde portofoliul de produse bio
Napolact își extinde portofoliul de produse bio
FrieslandCampina România își extinde portofoliul și lansează o nouă gamă de iaurturi Napolact Bio. Astfel, producătorul de lactate le oferă...