FINALIST PROGRESIV AWARDS 2021: Coca-Cola HBC România, investiție de 9,8 mil. euro într-o linie nouă de îmbuteliere PET

Coca-Cola HBC România a investit 9,8 milioane de euro în înlocuirea unei linii de îmbuteliere PET în fabrica de la Timișoara, în perioada ianuarie - mai 2020. Compania a reușit astfel să-și dubleze capacitatea de litri produși pe oră și eficientizând întregul proces de producție realizat de această linie. FINALIST PROGRESIV AWARDS 2021: Coca-Cola HBC România, investiție de 9,8 mil. euro într-o linie nouă de îmbuteliere PET

Linia veche de producție era în funcțiune încă din 1998 și avea o capacitate de îmbuteliere de 12.500 de sticle/oră de 2,5 litri. Odată cu noua investiție, linia și-a dublat capacitatea de producție, îmbuteliind atât sticle de 0,5 litri, cât și de 2,5 litri, ajungând la 60.000 de litri/oră. 

Investiția a dus la reducerea semnificativă a consumului de energie electrică cu 27% și a consumului de apă utilizate cu 25% pentru producerea unui litru de băutură răcoritoare, cât și la diversificarea portofoliului pentru clienți, crescând numărul de formate de ambalaje ce pot fi produse pe noua linie de producție. Pe linia nouă de producție se pot produce 13 formate de ambalaje față de 7 cât se realizau anterior investiției. Procesul de producție a fost optimizat, a scăzut numărul de echipamente necesare deoarece operațiunile PET, umplere și etichetare sunt realizate cu ajutorul unui singur echipament. 

FINALIST PROGRESIV AWARDS 2021: Lidl, retailerul cu cele mai sustenabile clădiri din România
FINALIST PROGRESIV AWARDS 2021: Lidl, retailerul cu cele mai sustenabile clădiri din România
Anul acesta, Lidl România a primit certificarea BREEAM pentru alte două clădiri din portofoliul său, după ce în 2019 magazinului din cartierul...
Hell Energy în ediție limitată de iarnă
Hell Energy în ediție limitată de iarnă
Hell Energy, liderul pieței de băuturi energizante din România, lansează luna aceasta tradiționala ediție limitată Ice Cool, dar cu arome și...
Henkel relansează gama Syoss
Henkel relansează gama Syoss
De la formulă la ambalaje, întreaga gamă de îngrijire a părului marca Syoss primește o nouă imagine. Relansarea pune accentul pe noi texturi...
Vin în ediție limitată de la Villa Vinèa
Vin în ediție limitată de la Villa Vinèa
Crama transilvăneană Villa Vinèa anunță lansarea Argilla, primul vin superpremium din portofoliul său, un asamblaj din 3 soiuri de struguri,...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Schweppes targetează consumatorii adulți cu o nouă aromă
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Schweppes targetează consumatorii adulți cu o nouă aromă
După aroma de Mandarin, Coca Cola HBC România extinde gama Schweppes cu o nouă aromă, cea de rodie. Prima băutură răcoritoare cu aromă de...
Unilever lansează noua colecție de seturi cadou dedicate sărbătorilor
Unilever lansează noua colecție de seturi cadou dedicate sărbătorilor
Unilever lansează noua colecție de seturi cadou dedicate sărbătorilor de iarnă, sub mesajele „Dăruiește frumusețe”, respectiv...