Henkel relansează gama Syoss

De la formulă la ambalaje, întreaga gamă de îngrijire a părului marca Syoss primește o nouă imagine. Relansarea pune accentul pe noi texturi și formule, ingrediente de top, substanțe active și un design atemporal, îmbrăcate în conceptul „J-beauty”. Henkel relansează gama Syoss

Noua formulă vine cu un amestec de aminoacizi, componente principale ale keratinei. Experții Syoss au combinat tehnologia Amino Complex cu peste 15 ingrediente naturale derivate, inspirate din cultura asiatică, diferite pentru fiecare gamă de produse din noul portofoliu pentru a răspunde nevoilor fiecărui consumator.

În privința ambalajelor, gama Syoss a avut parte de două transformări importante: sunt complet negre și reciclabile, fiind, la rândul lor, realizate din materiale reciclate în proporție de 98%, cu excepția capacului. Materialul sticlelor negre a fost realizat cu un colorant inovator, fără carbon. Astfel, sticlele negre mate sunt rapid de identificat și ușor de sortat în procesul reciclării. Totodată, Syoss lansează și varianta produselor de 750 ml, pentru Syoss Salonplex, Repair, Keratin, Volume și Renew7.

Tot la capitolul noutăți, noua gamă Moisture are o formulă nouă, inspirată din cultura asiatică ce stă la baza acestei game, iar Syoss Full Hair 5 Boost Serum este un produs nou din gama de îngrijire Full Hair 5, dezvoltată special pentru păr fin și fără volum. Un alt produs nou, Keratin Taming Lotions, reprezintă un tratament leave-in creat special pentru părul predispus ruperii. 

Brandul Syoss a fost creat și dezvoltat în parteneriat cu experți în îngrijirea părului, styling și colorare în 1977 în Osaka, Japonia.

Prețuri recomandate pentru noutățile Syoss:

• Șampon Syoss Moisture – 20.79 lei
• Balsam Syoss Moisture – 20.79 lei
• Balsam Spray Syoss Moisture – 20.79 lei
• Syoss Tratament Moisture Jelly – 24.60 lei
• Syoss Tratament Keratin – 24.60 lei
• Syoss Tratament Full Hair 5 – 24.60 lei

 

Unilever lansează noua colecție de seturi cadou dedicate sărbătorilor
Unilever lansează noua colecție de seturi cadou dedicate sărbătorilor
Unilever lansează noua colecție de seturi cadou dedicate sărbătorilor de iarnă, sub mesajele „Dăruiește frumusețe”, respectiv...
Orkla Foods România intră pe segmentul produselor plant based
Orkla Foods România intră pe segmentul produselor plant based
Orkla Foods România, parte a grupului norvegian Orkla, a lansat pe piața locală brandul Naturli'. Prin această mișcare, producătorul intră pe...
Campanie promoțională de la Rama
Campanie promoțională de la Rama
Aquila, unic importator și distribuitor în România al produselor companiei Upfield, organizează împreună cu agenția Just Snap o campanie...
Noutăți în portofoliul Klintensiv
Noutăți în portofoliul Klintensiv
Klintensiv își extinde gama de produse și lansează Klintensiv Servețel Dezinfectant Mâini. Produsul ambalat individual este îmbibat cu...