FINALIST PROGRESIV AWARDS 2021: Lidl, retailerul cu cele mai sustenabile clădiri din România

Anul acesta, Lidl România a primit certificarea BREEAM pentru alte două clădiri din portofoliul său, după ce în 2019 magazinului din cartierul bucureștean Aviației i-a fost acordat cel mai înalt calificativ – Outstanding. Astfel, sediul central Lidl, din București, a primit certificarea BREEAM Outstanding, cu un scor de 95,8%, iar centrul logistic din Lugoj a primit certificarea BREEAM Excellent, cu un punctaj de 78,5%. Toate cele 3 clădiri certificate din portofoliul Lidl sunt cele mai sustenabile din România, la categoriile din care fac parte, conform standardelor BREEAM International New Construction. FINALIST PROGRESIV AWARDS 2021: Lidl, retailerul cu cele mai sustenabile clădiri din România

Ghidat de motto-ul "Pentru un viitor mai bun", Lidl își propune să fie un cetățean corporativ responsabil în mediul de business din România. La baza businessului Lidl stă eficiența, iar sustenabilitatea face parte din ADN-ul companiei. Angajamentul de a contribui la un viitor mai bun pentru generațiile care urmează se reflectă și în modul în care compania construiește clădirile în care își desfășoară activitatea.

În prezent, Lidl are în România 294 de magazine și 5 centre logistice. De-a lungul timpului, retailerul a integrat în construcțiile din portofoliul său o serie de măsuri sustenabile, de eficientizare a consumului de resurse, precum utilizarea unor materiale prietenoase cu mediul în faza de construcție, instalarea unui sistem de iluminare cu LED în toate magazinele din țară și a unui sistem de recuperare a căldurii generată de instalațiile frigorifice. Mai mult, Lidl are în portofoliul său magazine cu acoperiș verde, care ajută la eficientizarea energiei, dar și o unitate ce integrează panouri fotovoltaice. În vederea reducerii amprentei de carbon Lidl instalează la magazinele noi stații de încărcare a mașinilor electrice. 

Hell Energy în ediție limitată de iarnă
Hell Energy în ediție limitată de iarnă
Hell Energy, liderul pieței de băuturi energizante din România, lansează luna aceasta tradiționala ediție limitată Ice Cool, dar cu arome și...
Henkel relansează gama Syoss
Henkel relansează gama Syoss
De la formulă la ambalaje, întreaga gamă de îngrijire a părului marca Syoss primește o nouă imagine. Relansarea pune accentul pe noi texturi...
Vin în ediție limitată de la Villa Vinèa
Vin în ediție limitată de la Villa Vinèa
Crama transilvăneană Villa Vinèa anunță lansarea Argilla, primul vin superpremium din portofoliul său, un asamblaj din 3 soiuri de struguri,...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Schweppes targetează consumatorii adulți cu o nouă aromă
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Schweppes targetează consumatorii adulți cu o nouă aromă
După aroma de Mandarin, Coca Cola HBC România extinde gama Schweppes cu o nouă aromă, cea de rodie. Prima băutură răcoritoare cu aromă de...
Unilever lansează noua colecție de seturi cadou dedicate sărbătorilor
Unilever lansează noua colecție de seturi cadou dedicate sărbătorilor
Unilever lansează noua colecție de seturi cadou dedicate sărbătorilor de iarnă, sub mesajele „Dăruiește frumusețe”, respectiv...
Orkla Foods România intră pe segmentul produselor plant based
Orkla Foods România intră pe segmentul produselor plant based
Orkla Foods România, parte a grupului norvegian Orkla, a lansat pe piața locală brandul Naturli'. Prin această mișcare, producătorul intră pe...