O nouă identitate vizuală pentru vinurile spumante Millennium

Crama The Iconic Estate, parte a Alexandrion Group, revelează noua identitate vizuală a gamei Millennium, care ilustrează într-o manieră modernă atributele esențiale ale gamei: distincție și prospețime. Gama Millennium a luat naștere în anul 2000 pentru a marca trecerea într-un nou mileniu, definit prin evoluție și transformare. Noua identitate vizuală pornește de la povestea brandului, pe care o revitalizează prin elemente de design care comunică beneficiile și caracteristicile brandului cu mai multă elocvență, amplificând valoarea sa în categoria vinurilor spumante. O nouă identitate vizuală pentru vinurile spumante Millennium

„O nouă identitate vizuală, la o anumită perioadă de timp, ancorată în contextul respectiv, este fundamentală pentru succesul și longevitatea unui brand. Este o strategie pentru consolidarea conexiunii emoționale cu consumatorii loiali și amplifică puterea de atracție a brandului pentru noii consumatori. Millennium este un brand fresh, cu o ținută elegantă care emană energie pozitivă și forță, calități care i-au adus apreciere în rândul consumatorilor de toate vârstele și care se reflectă cu mai multă expresivitate în noua sa identitate vizuală”, a spus Marinela Popescu, director de marketing, Alexandrion Group.

Noul logo îmbină trei elemente distincte, sugerând legătura cu mileniul III, amintind astfel despre cumulul de experiențe efervescente adunate într-un cerc al vieții. Gama Millennium include trei vinuri, disponibile în sticle de 0,75 L: Millennium Demisec, Millennium Dulce și Millennium Rose Demisec. Pe lângă aceste vinuri, gama Millennium include și trei vinuri în ediții speciale: Millennium - Alb Demisec, Summer Edition, Millennium – Rose Demisec, Summer Edition și Millennium – Cuvee 2020, Limited Edition.

Vinurile Millennium, precum şi celelalte vinuri The Iconic Estate sunt disponibile ȋn marile lanţuri de magazine, magazinele de proximitate, locaţiile HoReCa, magazinele online de specialitate şi pe iconicdrinks.shop, parte a Alexandrion Group.

The Iconic Estate, parte a Alexandrion Group, este producător, exportator și importator selectiv de vinuri spumante și liniștite. Compania deține instalații de producție și depozitare, trei linii de îmbuteliere, depozit cu temperatură controlată și pivnițe subterane. Crama din Tohani, Gura Vadului, are una dintre cele mai mari pivnițe din regiunea Dealu Mare și o capacitate de procesare de 5.000 tone de struguri pe an, fiind produse aproximativ 3,6 milioane de litri de vin anual, reprezentând aproximativ 5 milioane de sticle.

 

Oreo, ediție limitată în colaborare cu Lady Gaga
Oreo, ediție limitată în colaborare cu Lady Gaga
Inspirată de „Chromatica”, albumul de succes din 2020, și realizată în colaborare cu superstarul mondial și filantrop Lady Gaga, noua...
O nouă campanie de la Farmec
O nouă campanie de la Farmec
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, lansează campania promoțională la nivel național „Atinge cu încredere tot ce ți-ai...
Mars lansează o campanie dedicată inegalității de gen
Mars lansează o campanie dedicată inegalității de gen
În contextul în care inegalitatea de gen este o temă de actualitate în lume, dar și în România, unde este în continuare nevoie de...
Design nou pentru Nescafé
Design nou pentru Nescafé
2021 vine cu o nouă imagine pentru cafeaua solubilă Nescafé. Începând cu această lună, compania lansează etichete noi pentru întreaga linie...
Prima campanie integrată din România pentru un produs cu Indicație Geografică Protejată - Salam de Sibiu IGP
Prima campanie integrată din România pentru un produs cu Indicație Geografică Protejată - Salam de Sibiu IGP
Reprezentanții Asociației Producătorilor de Salam de Sibiu (APSS) prezintă în premieră pentru România prima campanie a unui produs încadrat...
SanoVita lansează platforma de comunicare ”Zi de zi mai bine”
SanoVita lansează platforma de comunicare ”Zi de zi mai bine”
SanoVita, principalul producător și distribuitor de alimente de origine vegetală din România, cu o prezență de peste 25 de ani pe piață,...