O nouă campanie de la Farmec

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, lansează campania promoțională la nivel național „Atinge cu încredere tot ce ți-ai propus în 2021”, cu un mesaj de susținere puternic pentru consumatori: să își îndeplinească propriile obiective setate la început de an, fiindcă rezoluția Farmec este să aibă grijă ca ei să atingă în siguranță tot ce și-au propus. O nouă campanie de la Farmec

„Începutul anului 2021 marchează aproape un an de când mâinile noastre sunt supuse unor ritualuri cu care nu s-au mai întâlnit: spălate și dezinfectate zilnic, cu substanțe agresive, aceste acțiuni își lasă amprenta asupra calității pielii și a stării lor de bine. În același timp, după 2020 – care a fost un an al incertitudinilor, ce ne-a dat planurile peste cap – acum suntem cu atât mai dornici să recuperăm, să schimbăm, să ne bucurăm de rezoluții spre care în primele luni privim cu maximă speranță. Iar pentru a avea confortul psihic necesar pentru a atinge ce ne-am propus, este nevoie, în primul rând, de confort fizic și de siguranță, pe care Farmec le oferă românilor prin produsele destinate îngrijirii mâinilor. Cu aceste gânduri am dezvoltat campania, prin care îi încurajăm pe români să se bucure nu doar de atingerea unor mâini îngrijite, ci și a obiectivelor personale, indiferent dacă sunt mici sau mari”, a declarat Tudor David, Director Marketing Farmec.

Confortul oferit de produsele Farmec aflate în promoție este completat de conceptul premiilor gândite să contribuie la succesul planurilor personale din noul an. Astfel, în perioada 20 ianuarie – 20 februarie 2021, consumatorii care achiziționează minim un produs pentru îngrijirea mâinilor Farmec și înscriu bonul pe platforma www.premiicufarmec.ro pot câștiga unul dintre cele trei categorii de premii din cadrul campaniei: 20 de kit-uri pentru îngrijirea mâinilor, însemnând un set complet de produse pentru igiena și frumusețea pielii și a unghiilor; 21 de seturi de accesorii din piele naturală formate dintr-un portofel și o pereche de mănuși sau 3 vouchere pentru cumpărături în valoare de 2.021 lei la magazinul românesc de mobilă Vivre.

Campania se desfășoară în toate magazinele din țară, care comercializează produse Farmec, inclusiv platformele online.

Mars lansează o campanie dedicată inegalității de gen
Mars lansează o campanie dedicată inegalității de gen
În contextul în care inegalitatea de gen este o temă de actualitate în lume, dar și în România, unde este în continuare nevoie de...
Design nou pentru Nescafé
Design nou pentru Nescafé
2021 vine cu o nouă imagine pentru cafeaua solubilă Nescafé. Începând cu această lună, compania lansează etichete noi pentru întreaga linie...
Prima campanie integrată din România pentru un produs cu Indicație Geografică Protejată - Salam de Sibiu IGP
Prima campanie integrată din România pentru un produs cu Indicație Geografică Protejată - Salam de Sibiu IGP
Reprezentanții Asociației Producătorilor de Salam de Sibiu (APSS) prezintă în premieră pentru România prima campanie a unui produs încadrat...
SanoVita lansează platforma de comunicare ”Zi de zi mai bine”
SanoVita lansează platforma de comunicare ”Zi de zi mai bine”
SanoVita, principalul producător și distribuitor de alimente de origine vegetală din România, cu o prezență de peste 25 de ani pe piață,...
Un nou sortiment de detergent Asevi Max
Un nou sortiment de detergent Asevi Max
În completarea gamei detergenților de rufe Asevi Max, Pons lansează Asevi Max Higiene, un sortiment ce combină curățarea eficientă a...
Primul vin super-premium Villa Vinèa
Primul vin super-premium Villa Vinèa
Crama Villa Vinèa anunță lansarea Argilla, primul vin superpremium din portofoliul său, un asamblaj din 3 soiuri de struguri, dintre care 2...