Platforma de e-commerce Gomag, venituri de peste 2 milioane de euro în 2021

Platforma de e-commerce Gomag a depășit venituri în valoare de 2 milioane de euro și a înregistrat o creștere de 45% față de 2020. În 2021, Gomag a realizat investiții de peste 250.000 de euro în dezvoltarea platformei și a serviciilor oferite, iar pentru acest an estimează investiții de peste 500.000 de euro și vizează extinderea masivă la nivel internațional. Platforma de e-commerce Gomag, venituri de peste 2 milioane de euro în 2021

Topul categoriilor de produse vândute în 2021 pe Gomag a fost ocupat de Casă, grădină și unelte, Fashion, Health & Beauty și Produse pentru copii. Pentru 2022 se mențin tendințele de anul trecut și se observă o creștere tot mai mare pe nișa Produse alimentare și băuturi.

Până la finalul anului 2021, compania a ajutat peste 2.350 de afaceri să vândă online. Vânzările acestora au variat în funcție de tipul de business și evenimentele de peste an, însă ca un reper, de Black Friday 2021 (12-14 noiembrie), magazinele Gomag participante au înregistrat 50.000 de comenzi, cu 160.000 de produse vândute.

În luna martie 2022, peste 2500 de magazine folosesc platforma Gomag pentru a vinde online, majoritatea în țară, însă compania are în portofoliu și clienți cu oferte pentru publicul internațional. Doar în 2021 au fost lansate 1.000 de magazine online pentru afaceri complet noi, dar și pentru afaceri existente, offline sau online.

Investiții de 500.000 de euro pentru Gomag în 2022

Pentru 2022 Gomag preconizează o creștere cel puțin asemănătoare celei estimate anul trecut și pregătește investiții de peste 500.000 de euro. Compania își dorește să continue să construiască oportunități noi pentru antreprenori, care să le permită să lanseze și să își dezvolte mai rapid afacerea online.

“Există pe rol anumite dezvoltări, zicem noi, revoluționare pentru piața de eCommerce, care în acest moment se află în ultimele teste. Chiar am făcut puțin teasing în cadrul evenimentelor recente, însă nu vrem să le publicăm până nu suntem 100% siguri că funcționează așa cum trebuie. Pregătim, de asemenea, câteva oportunități exclusiv pentru clienții Gomag, în care va fi implicată întreaga echipă, împreună cu top partenerii de marketing”, spune Cosmin Dărăban, CEO & Co-Founder Gomag.

Citește și: Live Shopping, Direct-to-Consumer și comerțul conversațional, printre cele mai importante tendințe în e-commerce în 2022

Anul trecut, Gomag a introdus în platformă noi opțiuni care permit antreprenorilor să își dezvolte businessul online. “De exemplu, în 2021 am lansat un nou GoBot pentru automatizarea proceselor de business - CRM Bot + dezvoltări pentru GoBoții existenți, opțiuni avansate pentru fidelizarea clienților - de exemplu puncte extra la înregistrarea unui cont în magazin, și simplificarea proceselor de listare și vânzare în marketplace-uri. De asemenea, am lansat parteneriate care permit clienților Gomag să se adapteze la modul în care a evoluat piața. Printre acestea se numără servicii de plată Buy now, Pay later (integrări cu TBI Pay și Mokka) și opțiuni de livrare în lockere și livrare locală.

Tot în acest an, Gomag vizează extinderea internațională. “Urmărim cu interes evoluția pieței de eCommerce în CEE. Am făcut deja un prim pas pentru extinderea Gomag la nivel internațional prin intermediul clienților care vând cross-border. Integrări cu procesatori de plăți sau transportatori cu activitate în afara granițelor României există deja în platformă, urmează și alte dezvoltări în acest sens”, spune Cosmin Dărăban, CEO & Co-Founder Gomag.

În anii precedenți, clienții early-adopters erau antreprenorii cu experiență care fie migrau la Gomag de pe alte platforme, fie doreau să își extindă businessul prin magazine noi sau pe nișe noi. Însă în ultimii 2 ani, echipa Gomag a observat o creștere semnificativă în rândul clienților care sunt la prima afacere. Oamenii sunt deschiși să își înceapă propriul business, iar online-ul este cea mai rapidă și ieftină metodă pentru ei.

 

eCommerce în România, de la sprint la jogging spre o maturizare așteptată
eCommerce în România, de la sprint la jogging spre o maturizare așteptată
Industria locală de eCommerce a ajuns în 2022 la o valoare de cca 6,3 miliarde de euro, ușor peste cea înregistrată în 2021 (6,2 miliarde de...
Piața locală de e-commerce stagnează în 2022. Cum s-a modificat comportamentul de cumpărare
Piața locală de e-commerce stagnează în 2022. Cum s-a modificat comportamentul de cumpărare
Sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,3 miliarde de euro la finalul anului 2022, valoarea fiind ușor peste cea înregistrată în 2021...
Piața de e-commerce în 2022: creștere încetinită, competitivitate mare și consumatori mai cumpătați
Piața de e-commerce în 2022: creștere încetinită, competitivitate mare și consumatori mai cumpătați
După perioada pandemiei, în care a avut un boom fără precedent al vânzărilor online în România, în 2022, piața de e-commerce a...
Cum alegi platforma eCommerce potrivită pentru afacerea ta?
Cum alegi platforma eCommerce potrivită pentru afacerea ta?
Una din cele mai frecvente întrebări ale antreprenorilor care au un business fizic și vor să se lanseze online este „Ce platformă eCommerce...