Noutate pe piața din România: IRA - Image Recognition Audit

Povestea FMCG Marketing & Distribuție a inceput in anul 2004, cand a activat FMCG Sales Management, devenind astfel prima companie, pe piața internă, ce putea oferi un astfel de serviciu externalizat. Noutate pe piața din România: IRA - Image Recognition Audit

De atunci, compania se preocupă permanent de dezvoltarea serviciilor pe care le oferă și a ajuns, în prezent, să ofere un sistem integrat FMCG Management, cu soluții complete de merchandising, sales, promo și audit, atât pentru producătorii și importatorii produselor de larg consum interni, cât și pentru cei care doresc să intre pe piața din România.

Noutate pe piața din România

Pentru FMCG Marketing & Distribuție, anul 2021 aduce o noutate pe piața din România. IRA, noul serviciu FMCG Marketing & Distribuție, oferă clienților o imagine completă a execuției la raft, prin calcularea diferiților indicatori de performanță.

Cu ajutorul tehnologiei Image Recognition, aplicația poate furniza diverși KPIs ce urmăresc atât execuția la raft, cât și a plasărilor.

Aplicația realizează fotografii succesive, ce rezultă într-o imagine panoramică detaliată, astfel încât oferim clienților un serviciu ce oferă o imagine completă a execuției la raft, prin calcularea indicatorilor de performanță: out of stock, disponibilitate la raft, cotă de raft, respectare planograme, poziționare în raft, execuții plasări suplimentare, execuție capete raft/gondolă și promoții și implementare materiale de branding.

La finalul procesului, utilizatorul obține o imagine care este astfel prelucrată și transformată într-o bază de date, cu o acuratețe de până la 98% a informațiilor oferite.

Beneficiile IRA:

  • Acuratețe ridicata / eliminarea erorilor umane
  • Raportare în timp real
  • Eficientizarea costurilor
  • Integrare simplă și rapidă

Noul serviciu IRA își face, astfel, loc în portofoliul FMCG Marketing & Distribuție, companie cu 17 ani experiență pe piață, ce oferă un sistem integrat FMCG Management, cu soluții complete de merchandising, sales, promo și audit:

  • iMerchandising, soluție ce furnizează informații, în timp real, despre gradul de realizare a obiectivelor zilnice de mercantizare, oferind astfel clientului posibilitatea de a trimite reprezentanților FMCG aflați în magazine, solicitări specifice la nivelul fiecărui POS. iMS măsoară rezultatele și asigură vizibilitatea serviciului executat, crește productivitatea și, astfel, stimulează vânzările.
  • Merchandising, ce asigură prezența produselor la raft și a etichetelor de preț, implementarea conform planogramelor, FIFO/ FEFO și curățenia rafturilor/ produselor.
  • Image Recognition Audit - IRA, o abordare digitalizată, un sistem de control pentru examinarea și măsurarea comportamentului brandurilor, sub-brandurilor și a diferitelor SKU-uri în cadrul unei categorii în diferite canale de vânzare. Retailerii vor avea posibilitatea să acceseze aceste date pentru optimizarea performantelor la raft.
  • Reporting, serviciu de raportare zilnică în timp real a Out of Stock-ului, lunară, prin analiza OOS, raport de feedback pentru implementarea promoțiilor.
  • Sales promo, o soluție inovativă prin care FMCG Marketing & Distribuție oferă clienților servicii de promovare și vânzare a produselor în magazine, prin acțiuni cu caracter permanent.
  • Gift on Pack, administrare, confecționare și implementare la raft la nivel național
  • Implementare POSMîn magazinele selectate, atât în Modern Trade, cât și în Traditional Trade: distribuție POSM, implementare POSM, mentenanță POSM și retur.

Prin serviciile oferite, FMCG Marketing & Distribuție permite clienților să-și gestioneze activitatea de marchandising din fiecare POS, urmărind, în timp real, evoluția raftului, prin intermediul aplicației FMCG. Compania acoperă toate conturile IKA Hyper, C&C, Smkt, LKA, cât și o serie de POS-uri din TT și activează în peste 2.700 de locații la nivel național.

Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Doina Vîlceanu, ContentSpeed: Piața de retail și FMCG online, într-un punct de tranziție
Doina Vîlceanu, ContentSpeed: Piața de retail și FMCG online, într-un punct de tranziție
Deși ritmul de creștere al pieței de e-commerce din România a scăzut raportat la anii de pandemie, 2023 s-a încheiat cu un plus de 8–9% pe...
Progresiv le dă întâlnire retailerilor independenți la Interactiv, pe 24 aprilie
Progresiv le dă întâlnire retailerilor independenți la Interactiv, pe 24 aprilie
Interactiv, evenimentul marca Progresiv dedicat retailerilor independenți și comunității antreprenoriale, revine cu cea de-a 19-a ediție. Sub...