Vânzările Billa România au crescut cu 4% anul trecut
Billa România a înregistrat anul trecut o uşoară creştere a cifrei de afaceri (4%), la 1,41 miliarde de lei (317 milioane de euro). Şi rezultatul net al retailerului a crescut cu 7,6%, la 2,34 milioane de lei (528.000 de euro), potrivit bilantului pe 2014 transmis de companie la Registrul Comertului.
”Anul 2014 a fost un an cu multe provocări, însă trăgând linie ne-am atins toate obiectivele pe care ni le-am propus”, a declarat Sabin Fane, Directorul de Marketing al reţelei Billa.
Billa, care a intrat pe piaţa românească în anul 1999, a deschis anul trecut doar cinci supermarketuri, ajungând la 85 de magazine pe piaţa românească. Potrivit oficialului, deschiderile din 2014 au avut un impact mic asupra cifrei de afaceri, având în vedere suprafaţa de vânzare redusă a magazinelor.
Reţeaua de supermarketuri este controlată de grupul german Rewe, care deţine in Romania şi magazinele de discount Penny Market şi XXL Mega Discount.
Potrivit unor surse din piaţă, grupul Rewe vrea să vândă supermarketurile Billa din România şi Bulgaria. Pentru vânzarea reţelei din România, retailerul german a purtat discuţii cu grupurile Delhaize, care deţine reţeaua Mega Image, şi cu Carrefour.





