Billa Bulgaria investește 31 mil. euro în acest an și deschide 13 noi magazine
Billa Bulgaria intenționează să investească anul acesta peste 31 de milioane de euro, dintre care 22 de milioane de euro vor fi investite în deschiderea a 13 noi magazine, scrie esmmagazine.com. Expansiunea va viza atât orașele mari în care retailerul este deja prezent, cât și localități de mici dimensiuni precum Vidin, Gorna Oryahovitsa și Tryavna.
Totodată, retailerul va investi șapte milioane de euro pentru renovarea a șase locații, în timp ce 2,4 milioane de euro vor fi alocate în finalizarea unui nou depozit și îmbunătățirea livrării. Anul trecut retailerul a investit peste 51 de milioane de euro, dintre care 23 de milioane de euro au fost alocate în deschiderea unui nou centru logistic în Stara Zagora și aproape 31 de milioane de euro în expansiune și renovări de magazine.
Billa, parte a grupului REWE, deține în Bulgaria o rețea de 165 de magazine în 51 de orașe și peste 5.300 de angajați, fiind cel mai mare retailer din această țară după numărul de locații. Retailerul și-a menținut anul trecut cota de piață de 20% pe care a reușit să o atingă în intervalul 2021-2023. De asemenea, retailerul a raportat anul trecut o creștere a veniturilor de 6,6% și o majorare de 4,5% a numărului de clienți. Mai mult, peste jumătate din veniturile obținute de retailer au fost susținute de promoții.
În România, grupul german REWE este prezent prin intermediul PENNY, unul dintre cei mai activi retaileri, primul magazin fiind inaugurat pe plan local în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 417 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.300 de angajați.





