Un nou hipermarket Cora, redeschis sub umbrela Carrefour
Carrefour România inaugurează oficial un nou hipermarket rebranduit și remodelat, în cadrul centrului comercial Supernova din Șoseaua Alexandriei 152.
Ca urmare a integrării magazinelor Cora de format mare în universul Carrefour, rețeaua de hipermarketuri a retailerului ajunge la 57 de magazine deschise la nivel național, unul dintre acestea fiind remodelat și rebranduit în București, urmând ca celelalte să fie inaugurate în mod oficial în curând.
Hipermarketul reprezintă primul format cu care Carrefour s-a lansat pe piața din România, în 2001, și joacă un rol semnificativ, oferind cea mai variată gamă de produse, adresându-se tuturor categoriilor de clienți. Extinderea rețelei face parte din strategia omnichannel a companiei.
Situat în incinta centrului comercial Supernova, Șoseaua Alexandriei 152, hipermarketul dispune de o suprafață de vânzare de 6.881 mp și susține dezvoltarea comunității locale, prin cele 160 de locuri de muncă.
„În noul magazin, clienții noștri vor găsi o selecție largă de peste 30.000 de produse, inclusiv bine cunoscutele produse de la furnizori locali și produse marcă proprie, precum și o varietate de delicatese internaționale” a declarat Octavian Taralunga, Director de magazin Carrefour Alexandriei.
Sortimentația este formată din legume si fructe de sezon de la Cooperativele Agricole din Vărăști, Brezoaele și Fierbinți sub eticheta Grădina Noastră, produse de brutărie, produse bio, vinuri românești din programul Deschidem Vinul Românesc, produse marcă proprie Carrefour: game accesibile (Simpl), medii (Carrefour Classic sau Essential), cât și premium (Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Carrefour Bio, Carrefour Selection). Pentru o experiență completă la cumpărături, clienții pot găsi la rafturile Carrefour și produse de brand (inter)național și mărci dezvoltate în parteneriat cu 260 de producători români.
Dincolo de produsele din universul Carrefour, oferta magazinului cuprinde și produse din portofoliul fostului magazin Cora. Un exemplu ar fi carmangeria tradițională de unde clienții pot achiziționa produse de carne, din porc și vită, din carcase cu origine România. Totodată, clienții au la dispoziție o varietate de produse locale, preparate sau afumate.
În ceea ce privește produsele non-alimentare, în ofertă se regăsesc articole din universul de cooking (electrocasnice, veselă), produse de igienă sau pentru casă ori grădină, produse cosmetice, dar și jucării, cărți sau rechizite.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.
Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.
Carrefour România a încheiat cel de-al doilea trimestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 761 milioane de euro, potrivit raportului financiar publicat de companie. Prin comparație cu aceeași perioadă a anului trecut, retailerul francez a bifat un avans de 0,2% în termeni comparabili (excluzând expansiunea).