Supermarket La Cocoș estimează o cifra de afaceri de 1 miliard de lei pentru 2023 și vrea să deschidă încă 5 magazine până în 2025

Supermarket La Cocoș, cel mai mare retailer independent din România după cifra de afaceri, își propune ca obiectiv de vânzări pentru anul 2023 să devină primul lanț de magazine alimentare cu capital 100% românesc care va atinge cifra de afaceri de 1 miliard de lei. Supermarket La Cocoș estimează o cifra de afaceri de 1 miliard de lei pentru 2023 și vrea să deschidă încă 5 magazine până în 2025

„Acest obiectiv poate fi realizat doar respectând constant politica de prețuri mici și prin implicarea celor 680 de colegi ce ajuta la dezvoltarea conceptului de magazine La Cocoș!”, declară Iulian Nica, fondatorul rețelei de magazine.

Magazinele La Cocoș se remarcă prin vânzarea unui număr restrâns de produse, aproximativ 11.000 de SKU-uri, cele mai vândute din fiecare categorie, și oferă clienților două sau trei prețuri de vânzare pentru fiecare produs, în funcție de cantitatea cumpărată.

Cu o suprafață totală de vânzare de aproximativ 27.500 metri pătrați pe cele trei magazine deja deschise, două dintre ele în Ploiești și unul în București, compania oferă o gamă restrânsă din topul celor mai vândute produse.

Primul magazin, situat în strada Șoseaua Vestului Nr. 21 din Ploiești, a fost deschis în iulie 2014 și astăzi este complet renovat, are o suprafață de 4.500 metri pătrați. A doua locație este situată tot în Ploiești, în strada Poligonului Nr. 5-7, având o suprafață de aproximativ 13.000 metri pătrați și este considerat de către parteneri cel mai mare magazin cu capital 100% românesc.


Citește și 2022, an de reașezare în topul retailerilor independenţi


Cea de-a treia locație, deschisă în noiembrie 2020, operează pe o suprafață de aproximativ 10.000 metri pătrați și este situată în București, pe Șoseaua Vitan - Bârzești 7 A.

„În ceea ce privește planurile de extindere pentru următorii doi ani, 2024 și 2025, La Cocoș își propune să deschidă încă 5 magazine noi, fiecare cu o suprafață de vânzare medie de aproximativ 10.000 metri pătrați si să atragem alături de cei 680 de colegi existenți încă 1200 de colegi pentru a contribui la dezvoltarea rețelei de magazine cu capital 100% românesc La Cocoș”, adaugă Iulian Nica.

În anul 2022, businessul deținut de familia Nica a fost pentru al doilea an consecutiv liderul pieței locale de retail după ce a reușit să bifeze o creștere de 30% a cifrei de afaceri, de la 549,3 milioane lei la 713,5 milioane lei. În cazul profitului net, aproape că vorbim despre o dublare pe parcursul anului trecut. Concret, dacă 2021 se încheia pentru Supermarket La Cocoș cu un rezultat net de 10,7 milioane lei, în 2022 acesta a ajuns la valoarea de 20,4 milioane lei, cea mai mare valoare raportată în rândul retailerilor independenți.

Supermarket La Cocoș se vinde
Supermarket La Cocoș, creștere de peste 40% a cifrei de afaceri în 2023
Supermarket La Cocoș, cel mai mare retailer independent din România după cifra de afaceri, bifează încă un an de creștere susținută pe...
2022, an de reașezare în topul retailerilor independenţi
2022, an de reașezare în topul retailerilor independenţi
Diversificare și adaptare au fost cuvintele de ordine pentru jucătorii independenţi în 2022. Pe o piaţă aglomerată, aceștia și-au asigurat...
La Cocoș, noul rival al jucătorilor de pe piața de retail din București
La Cocoș, noul rival al jucătorilor de pe piața de retail din București
Piața de retail din București, deși extrem de competitivă, este și una foarte ofertantă. Acesta este motivul pentru care un brand cunoscut deja...
La Cocoș intră pe piața din București cu o investiție de peste 4 milioane de euro [GALERIE FOTO]
La Cocoș intră pe piața din București cu o investiție de peste 4 milioane de euro [GALERIE FOTO]
La Cocoș, brand de retail cu notorietate pe piața din Ploiești, își face intrarea în Capitală. Magazinul va fi inaugurat miercuri, 18...