Selgros intră în Bistrița cu un magazin în format compact
Selgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul local, inaugurează la Bistrița a treia sa unitate în format compact, după cele din Târgu Mureș și Alba Iulia, deschise în 2016.
Magazinul are o suprafață de vânzare de 4.000 mp (față de cei 10.000 mp ai unităților standard Selgros). Structura acestuia integrează conceptul de piață definită de calitate și prospețime, adoptat de către companie începând cu 2014, cu legume și fructe, pește și fructe de mare, carne și produse de brutărie. De asemenea, magazinul găzduiește și o vitrină asistată cu brânzeturi și delicatese, semipreparate din carne și specialități. În plus, unitatea asigură un spațiu reprezentativ, dedicat, cu articole pentru copii, de la jucării și accesorii până la îmbrăcăminte și produse alimentare specifice.
Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc, compania activând pe piaţa locală din 2001. În prezent, Selgros deţine 22 magazine în marile orașe din România. Din 2011, compania este parte a Transgourmet Holding AG cu operaţiuni în Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia. Retailerul a bifat anul trecut afaceri de 734,2 milioane euro, respectiv un profit net de 5,62 milioane euro.