Selgros extinde spațiile de depozitare

Selgros Cash & Carry România a deschis o platformă logistică de 10.000 de metri pătrați prin care își va aproviziona magazinele cu toate produsele care au nevoie de temperatură controlată la depozitare: legume, fructe, delicatese, lactate, mezeluri, pește, produse congelate. Spațiul se află în localitatea Chiajna, pe Centura București. Selgros extinde spațiile de depozitare

Noul hub logistic permite companiei să diversifice gama de produse disponibile în magazinele sale, prin listarea producătorilor care nu au propria rețea de distribuție națională.

„Asigurarea excelenței operaționale este esențială nu doar pentru dezvoltarea afacerii și eficientizarea proceselor, ci și pentru satisfacția clienților - cel mai important atribut și standard de calitate în ceea ce ne privește. Ghidați de această viziune, dezvoltăm parteneriate valoroase și durabile, care împărtășesc valorile și convingerile noastre. Noua platformă logistică este un efort ambițios comun, care aduce maximum de beneficii consumatorilor și, totodată, oferă sprijin industriei HoReCa și producătorilor care nu au o rețea proprie de distribuție la nivel național. Este, de fapt, o decizie pe care am luat-o pentru și cu gândul la ei”, explică Robert Hellwagner, CEO Selgros România.

Selgros a ales platforma de depozitare la temperatură controlată ACT Cold Storage, dezvoltată în perioada 2003-2019 de Mega Company.

„Situat convenabil pe șoseaua de centură București, la câteva sute de metri de principala autostradă a României – A1, ACT Cold Storage este cel mai mare depozit de temperatură controlată din România. Cu temperaturi între 0 ° C și -24 ° C, acesta poate stoca întreaga gamă de produse de la pește proaspăt până la înghețată. Acestea sunt doar câteva dintre componentele și caracteristicile pe care parcul nostru le oferă și care au cântărit foarte mult în decizia de selecție a celei mai bune locații de către Selgros”, a declarat Marian Burlan, director general Mega Company.

Cele peste 50 de porți de încărcare permit un acces facil, iar spațiile de depozitare au o înălțime de 12 metri, fără coloane de susținere la interior. Parcul logistic dispune de comunicații securizate la distanță, permițând verificarea în mod constant a integrității și condițiilor în care bunurile sunt stocate.

Toate spațiile de depozitare utilizează lichid de răcire ecologic și biodegradabil. Spre deosebire de alte facilități, platforma recuperează căldura generată de echipamentele de răcire, pentru a încălzi substratul subteran. Datorită atenției acordate mediului, ACT Cold Storage nu generează amprentă de carbon, gradul de eficiență energetică fiind foarte ridicat.

Pentru această tranzacție, Selgros a fost consiliată de compania de consultanță imobiliară JLL care a ajuns astfel la aproximativ 500.000 mp de spații de depozitare închiriate în ultimii trei ani de marii retaileri din România, din care  peste 150.000 mp de spații de depozitare la temperatură controlată.

„Noua locație permite Selgros Cash&Carry să integreze mai mulți furnizori cu scopul final de a crește eficiența lanțului de distribuție, un deziderat al tuturor companiilor implicate în zona de retail”, susține Viorel Opaiț, Business Development Director JLL Romania.

Selgros Cash & Carry România, companie care face parte din grupul Transgourmet, controlat în întregime de Coop Elveția, are o rețea națională formată din 23 de magazine și numără aproximativ 4.500 de angajați. La nivel internațional, grupul de retail deține în prezent 91 de magazine (43 în Germania, 23 în România, 17 în Polonia și 11 în Rusia).

La nivel local, Selgros România a raportat pentru 2019 o cifră de afaceri de 3,83 de miliarde de lei, în creștere cu 120 de milioane de lei față de 2018, potrivit datelor publicate de Ministerul Finanțelor Publice. Totodată, profitul net înregistrat anul trecut a fost cu aproape 13% mai mare decât în anul precedent, depășind pragul de 82 de milioane de lei față de 73 de milioane de lei în 2018.

 

Selgros marchează două decenii pe piața locală printr-o campanie de consumator
Selgros marchează două decenii pe piața locală printr-o campanie de consumator
Selgros Cash&Carry a ajuns la 20 de ani de prezență pe piața din România și marchează momentul printr-o tombolă cu peste 4.000 de premii în...
Afacerile Selgros, creștere de 3% în 2019
Afacerile Selgros, creștere de 3% în 2019
Selgros România a raportat pentru 2019 o cifră de afaceri de 3,83 de miliarde de lei, în creștere cu 120 de milioane de lei față de 2018,...
Selgros anunță măsuri de sprijinire a partenerilor de business
Selgros anunță măsuri de sprijinire a partenerilor de business
Ca parte a unui program de sprijin pentru cele mai afectate afaceri în perioada pandemiei, Selgros Cash&Carry anunță reduceri pentru clienții...
Selgros a inaugurat un nou concept de magazin la Baia Mare
Selgros a inaugurat un nou concept de magazin la Baia Mare
Selgros a inaugurat primul său magazin din Baia Mare, bifând totodată un nou concept de magazin. Astfel, cel de-al 23-lea magazin Selgros are o...