România, în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1

Retailerul francez Carrefour își continuă avansul pe piața locală, raportând în primele șase luni ale acestui an un avans de 7,6% comparativ cu aceeași perioadă din 2018, până la 1,05 miliarde de euro. În termeni like-for-like (excluzând noile deschideri de magazine n.r.), retailerul și-a majorat businessul cu 3,6%, aceasta fiind a doua cea mai importantă rată de creștere la nivel european, după Polonia. România, în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1

Astfel, în Franța, cea mai importantă piață la nivel european, retailerul a înregistrat o cifră de afaceri de 18,75 de miliarde de euro, în creștere cu 0,8% în termeni like-for-like, cea mai bună dimanică având-o segmentul convenience (+2,7%). În ceea ce privește performanța companiei în regiunea Europei, excluzând Franța, Carrefour a raportat venituri de 11,08 miliarde de euro, singurele piețe pe plus fiind România și Polonia. Astfel, afacerile retailerului francez au raportat un avans like-for-like de 4,4%, până la 1,02 miliarde de euro. În Spania, Italia și Belgia, afacerile Carrefour au fost pe un trend descendent, cea mai mare scădere fiind raportată pe piața din Belgia (-3%).  

La nivel de grup, Carrefour a înregistrat în primele șase luni ale anului venituri de 38,79 de miliarde de euro, în creștere cu 3,7%, respectiv 3,5% în termeni like-for-like. Cele mai mari creșteri au fost raportate în regiunea America Latină, Argentina fiind de departe țara cu cea mai bună performanță (+49,9%).

La finalul primului semestru Carrefour opera 11.969 de magazine, dintre care 362 de locații pe piața locală.
 

România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
Retailerul francez Carrefour a încheiat primele șase luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 1,32 de miliarde euro, în creștere cu 11,3%...
Carrefour Brazilia vinde din rețeaua de magazine și centre de distribuție
Carrefour Brazilia vinde din rețeaua de magazine și centre de distribuție
Carrefour Brazilia a început negocierile exclusive cu compania de real estate Barzel Properties prin care urmărește să vândă cinci centre de...
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
Carrefour România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail, a raportat pentru anul 2022 o cifră de afaceri de 2,61...
România, a doua cea mai mare creștere pentru Carrefour la nivel european
România, a doua cea mai mare creștere pentru Carrefour la nivel european
Retailerul francez Carrefour a încheiat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 1,189 miliarde de euro, în creștere cu 6,7%...
Pandemia a pus frână creșterii Carrefour pe piața locală, în 2020
Pandemia a pus frână creșterii Carrefour pe piața locală, în 2020
Carrefour România a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 2,2 miliarde de euro, în creștere cu 5,3% față de anul financiar anterior....
România, din nou în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
România, din nou în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
Retailerul francez Carrefour își continuă creșterea pe piața locală, raportând pentru trimestrul al treilea al acestui an un avans de 7,4%...