România, din nou în topul celor mai performante țări pentru Carrefour

Retailerul francez Carrefour își continuă creșterea pe piața locală, raportând pentru trimestrul al treilea al acestui an un avans de 7,4% comparativ cu aceeași perioadă din 2018, până la 561 de milioane de euro. În termeni like-for-like (excluzând noile deschideri de magazine n.r.), retailerul și-a majorat businessul cu 2,8%, aceasta fiind a doua cea mai importantă rată de creștere la nivel european, după Polonia. România, din nou în topul celor mai performante țări pentru Carrefour

Astfel, în Franța, cea mai importantă piață la nivel european, retailerul a înregistrat o cifră de afaceri de 9,76 miliarde de euro, în scădere cu 0,9% în termeni like-for-like, cea mai bună dinamică având-o segmentul convenience (+2,7%), în timp ce divizia de hypermarketuri confirmă trendul descendent al acestui format, raportând un declin de 3,6%.

În ceea ce privește performanța companiei în regiunea Europei, excluzând Franța, Carrefour a raportat venituri de 5,83 miliarde de euro, piețele care au fost pe plus în trimestrul al treilea fiind România, Polonia și Spania. În Polonia, retailerul francez a înregistrat afaceri de 523 de milioane de euro, sub nivelul raportat pentru piața locală.

La nivel de grup, Carrefour a înregistrat în Q3 venituri de 20,19 miliarde de euro, în creștere cu 2,2%, respectiv 2,3% în termeni like-for-like. Cel mai mare avans a fost raportat în regiunea America Latină (+12,8% like-for-like), Argentina fiind de departe țara cu cea mai bună performanță (+58,7%).

La finalul celui de-al treilea trimestru, Carrefour opera 12.067 de magazine, dintre care peste 350 de locații pe piața locală.
 

Carrefour Brazilia vinde din rețeaua de magazine și centre de distribuție
Carrefour Brazilia vinde din rețeaua de magazine și centre de distribuție
Carrefour Brazilia a început negocierile exclusive cu compania de real estate Barzel Properties prin care urmărește să vândă cinci centre de...
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
Carrefour România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail, a raportat pentru anul 2022 o cifră de afaceri de 2,61...
România, a doua cea mai mare creștere pentru Carrefour la nivel european
România, a doua cea mai mare creștere pentru Carrefour la nivel european
Retailerul francez Carrefour a încheiat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 1,189 miliarde de euro, în creștere cu 6,7%...
Carrefour începe 2021 pe minus pe piața din România
Carrefour începe 2021 pe minus pe piața din România
Retailerul francez Carrefour a raportat pentru primul trimestru al acestui an o cifră de afaceri de 540 de milioane de euro, în scădere cu 1,1%...
Pandemia a pus frână creșterii Carrefour pe piața locală, în 2020
Pandemia a pus frână creșterii Carrefour pe piața locală, în 2020
Carrefour România a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 2,2 miliarde de euro, în creștere cu 5,3% față de anul financiar anterior....
România, în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
România, în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
Retailerul francez Carrefour își continuă avansul pe piața locală, raportând în primele șase luni ale acestui an un avans de 7,6% comparativ...