Retailul a adus un plus de 38% pentru afacerile Senneville în 2024
Producătorul de prăjituri Senneville, business antreprenorial lansat în Timișoara, a înregistrat în 2024 o cifră de afaceri de 5,1 milioane de euro, în creștere cu 38% față de nivelul din 2023. Creșterea business-ului de anul trecut a fost generată în principal de extinderea companiei în rețelele de magazine la nivel național.
Compania Senneville a investit peste două milioane de euro în business în ultimii trei ani și are în prezent 70 de angajați. În evoluția companiei din 2024 s-a remarcat sedimentarea relațiilor comerciale cu partenerii din retail alături de care Senneville a diversificat gama de produse prezente la raft. De altfel, divizia de retail a companiei Senneville, spre care s-au îndreptat eforturile de dezvoltare pe parcursul anului trecut, a înregistrat o creștere cu 70% a cifrei de afaceri comparativ cu 2023, la 4,3 milioane de euro.
“Principala direcție de dezvoltare a companiei Senneville a fost în 2024 bazată pe strategia de consolidare a parteneriatelor din retail. Mizăm în continuare pe extinderea relațiilor comerciale cu segmentele B2B naționale şi internaționale, iar anul acesta vom anunța investiții noi în două fabrici: o unitate producție pentru produse refrigerate, cu produse ambalate în atmosferă controlată și a doua fabrică specializată în produse congelate, cu produse diverse, de la felii individuale la torturi și clătite. Avem astfel o viziune completă să devenim un producător exemplar pe piața locală și internațională”, a declarat David Alb, CEO Senneville.
Pe partea de IKA, producătorul de prăjituri Senneville lucrează în prezent cu 5 parteneri, Kaufland, Profi, Mega Image, Auchan și Carrefour, și intenționează să se dezvolte, de asemenea, cu brandurile Arca, Senneville și Arca Natural în trei noi rețele de magazine la nivel național în 2025.
Compania Senneville s-a finanțat diversificat în ultimii ani, în primul rând, din surse proprii și, ca strategie de creștere a mizat pe reinvestirea profitului. Apoi, în faza de dezvoltare a companiei, Senneville a început în 2024 să se finanțeze și prin fonduri europene, credite bancare și managementul companiei ia în calcul pe viitor și alte opțiuni de investiții.
Sortimente noi de produse în 2025
Senneville a lansat anul acesta 15 deserturi noi ca urmare a creșterii cererii pentru acest tip de produse și va continua să introducă noi produse în piață în ritm constant pe parcursul anului 2025.
“Lansăm în piață produse care sunt cerute de clienți și parteneri, acesta fiind cel mai important criteriu. Lucrăm intern la dezvoltarea lor și le perfecționăm alături de clienții noștri, ca urmare a feedback-ului primit. Analizăm constant vânzările înregistrate de anumite produse și ce nu performează este scos din gamă și înlocuit cu variante îmbunătățite sau chiar cu alte produse”, mai spune David Alb.
Consumatorul român clasic este dornic să consume produse tradiționale, în primul rând, produse de tipul savarină, amandină, ecler cu frișcă, pe care le găsește în lanțurile de magazine partenere, sub brandul Arca.
De asemenea, o tipologie de client importantă este aceea care dorește să încerce ceva nou, cum ar fi savarina cu fistic sau un mousse cu zmeură, și atunci alege Senneville. Consumatorii atenți la ce consumă aleg Arca Natural, produse sugar free, vegane și chiar produse proteice.
Compania Senneville a promovat pe parcursul anului 2024 și la nivel internațional brandurile Arca, deserturi tradiționale românești, Senneville (cu inovația de ecler Dubai), și Arca Natural, deserturi sănătoase, vegane, proteice, low sugar, și vizează extinderea parteneriatelor globale cu distribuitori și retaileri internaționali.



